M-Audio 410 FW Windows 7, werkt niet

Jazzy13

Stamgast
Hoi,

Ik ben al enige tijd bezig met mijn M-Audio 410 aan de praat te krijgen op Windows 7 64 bit.
Hiervoor heb ik al een aantal stappen ondernomen, maar het lampje gaat niet eens aan;
- TI FW kaart gekocht met 6pin poort.
- Drivers geinstalleerd en gedeinstalleerd.
- Alle tips en tricks te vinden online uitgeprobeerd.

Het zou nog te maken kunnen hebben met de IRQ, maar daar heb ik niet heel veel verstand van, maar in de bijlage mijn overzicht.

Ik heb ook geprobeerd een adapter te hangen aan mijn FW kaart en dan gaat het lampje knipper van de M-Audio, maar dat betekent dat hij geen installatie kan vinden op je PC in zoverre ik heb begrepen. Het vreemde is wel dat de control panel dan wel werkt op mijn laptop, maar Asio of ableton heb nog niet kan herkennen.

De kaart wordt wel herkent door een apple, dus hij doet het wel.

Ik weet niet meer wat te doen, dus hoop op een gouden tip, omdat ik wel lees dat mensen het voor elkaar gekregen hebben.
Ik heb ergens gelezen dat er een verschil zou zijn tussen een FW kabel voor audio en voor video, maar hier kan ik online niks over terug vinden, dus twijfel hier aan. Heb 2 kabels liggen, dus het zou ook wel heel toevallig zijn als deze beide niet voor audio geschikt zouden zijn. Ook kan ik niet vinden waar ik dat zou moeten zien.

Alvast bedankt voor reacties.

Grtz, Jasper

Attachments

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    80,6 KB · Bekeken: 165
Windows 7 gebruikt een andere protocol voor zijn firmware. Deze dien je aan te passen. Hoe je dit doet moet je even googlen daar zit voor mij teveel tijd tussen.
Geluk

Back