• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ensoniq ESQ 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hajo Hoek

Nieuwkomer
In blinkende staat verkerende Ensoniq ESQ-1. 8 voices, 3 DCO's en een analoog, warm filter. Batterij recent vervangen dus je kunt je patches nog jaren opslaan. Ik heb toen meteen het stof uit de behuizing gezogen. Komt met cartridge, PDFmanual en editor. Mooie warme sound. Het is de synth van oa. technohelden Joris Voorn en Aril Brikha. Het programmeren is wat lastig. Dit gaat met een slider en tiptoetsen. Hierdoor haak ik ook af met deze synth. De Prijs is 325 euri's. Af te halen in Rotterdam.
De volgende ruilvoorstellen zijn welkom:
Ms 2000 R of keys (met bijbetaling)
Dave Smith Mopho
Nord rack 2/ 2x met bijbetaling
Focusrite liquidmix

Kick mensen!!

Mooie ESQ1, wie maakt me los!!

325, of ruilen tegen MOPHO/ liquidmix/ MS2000/ Nordrack (met bijbetaling)

Boinkkkk!!

275 voor de ESQ 1 incl cartidge, nieuwe batterij en in goede staat. Dikke synth, warme strings, bassen, detroit all the way Baby!! Joris voorn, Aril Brikha (check 'Groove la Chord' voor een idee van wat ie kan) en oude Speedy J platen.
Ruilvoorstellen laat ik even schieten ivm de koop van een drumdoos. Te beluisteren en af te halen in Rotterdam :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back