• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SH-3a + Ensoniq ESQ-1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

grandaddy

Modulator
Mijn muziekmaatje heeft voorlopig door een verhuizing naar een kleinere ruimte zelf zijn m2's weer hard nodig. Om plaats te maken doe ik een paar van mijn favorieten in de verkoop =(

*

Roland SH-3a. Voeding is al preventief ge-recapped. In prachtige, niet-gemodificeerde, staat. (CV/Gate In erop -laten- zetten schijnt eenvoudig te zijn.) Paar lichte haarkrasjes op de strook boven het keyboard. Incl. het originele kofferdeksel met daarin ook de muziekstandaard. Op te halen voor € 700.

*

Ensoniq ESQ-1 keys. Werkt zoals het hoort, en is in meer dan mooie staat. (Géén ROM Cartridge(s) erbij.) Mee te nemen voor € 450.

*

Clavia Nord Lead 3 keys. In schitterende conditie. Met originele handleiding. Van jou voor € 800.

*

Hypersynth Xenophone. Heel erg lekkere analoge table-top synth met prachtige sound. 3 VCO's, 2 Sub Osc's, 2 Ringmods, Multi-Mode VCF, 3 E.G.'s, FM, 16 x 4 Step-Sequencer (per Program), Arpeggiator, External Input, Noise, Analoge Distortion, Digitale Reverb + Delay, CV/Gate Input/ Output, Midi, USB etc. En met de originele, rechte, houten zijkantjes! Zie ook http://www.hypersynth.com/xenophone/specifications.html

De Xenophone heb ik aangeschaft met de intentie om iets van fijne gear mee te kunnen nemen tijdens het reizen voor mijn werk. Maar in de praktijk maak ik onderweg helemaal geen muziek. Nieuwe exemplaren zijn door de grote vraag al vele maanden amper leverbaar. Kost bij MusicStore € 1.049. Mijn z.g.a.n. exemplaar mag je met je mee voor € 750.

*

Alles kan opgehaald worden bij collega forumlid in Amsterdam. Prijzen zijn rotsvast. En geen ruil, want geen ruimte om andere spullen te parkeren :)

*

Attachments

• SH-3a - 1:3 - 2015.jpg
    SH-3a - 1:3 - 2015.jpg
    52,3 KB · Bekeken: 169
  • SH-3a - 2:3 - 2015.jpg
    SH-3a - 2:3 - 2015.jpg
    52,5 KB · Bekeken: 165
  • SH-3a - 3:3 - 2015.jpg
    SH-3a - 3:3 - 2015.jpg
    67,4 KB · Bekeken: 170
Last edited by a moderator:
En de Ensoniq

Attachments

• ESQ-1 - 1:4 - 2015.jpg
    ESQ-1 - 1:4 - 2015.jpg
    41,9 KB · Bekeken: 161
  • ESQ-1 - 2:4 - 2015.jpg
    ESQ-1 - 2:4 - 2015.jpg
    44,9 KB · Bekeken: 165
  • ESQ-1 - 3:4 - 2015.jpg
    ESQ-1 - 3:4 - 2015.jpg
    31,3 KB · Bekeken: 150
  • ESQ-1 - 4:4 - 2015.jpg
    ESQ-1 - 4:4 - 2015.jpg
    34,2 KB · Bekeken: 166
En de Nord Lead 3

Attachments

• Nord Lead 3 - 1:4 - 2015.jpg
    Nord Lead 3 - 1:4 - 2015.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 167
  • Nord Lead 3 - 2:4 - 2015.jpg
    Nord Lead 3 - 2:4 - 2015.jpg
    64 KB · Bekeken: 162
  • Nord Lead 3 - 3:4 - 2015.jpg
    Nord Lead 3 - 3:4 - 2015.jpg
    56,4 KB · Bekeken: 166
  • Nord Lead 3 - 4:4 - 2015.jpg
    Nord Lead 3 - 4:4 - 2015.jpg
    39,6 KB · Bekeken: 157
En de foto van de Xenophone. Die heb ik inmiddels ook in Amsterdam neergezet.

De camera blijkt nogal onder de indruk te zijn van de lichtkracht van het display. In real life is de tekst natuurlijk zeer helder en leesbaar :kroon:

*

Attachments

• Hypersynth Xenophone.jpg
    Hypersynth Xenophone.jpg
    58,7 KB · Bekeken: 164
Last edited by a moderator:
(Geen mogelijkheid om het bericht te corrigeren, maar er moet natuurlijk staan: In real life is de tekst natuurlijk zeer helder en leesbaar.)

*

Nord Lead 3 tot maandag gereserveerd voor een bevriend forumlid dat zelf op het daadwerkelijk verschijnen van een koper wacht.

Enkele leden hebben gevraagd in welke plaats de spullen staan. Over 'Alles kan opgehaald worden bij collega forumlid in Amsterdam' wordt blijkbaar heen gelezen :geslaagd:.

Vanaf CS: twee tramhaltes + een paar minuten lopen.

. . . .

Bevriend ;{ forumlid krijgt het geld voor de prachtige NL3 niet bij elkaar, dus is die weer beschikbaar.

Nog even op een rijtje:

Roland SH-3a met kofferdeksel/ bladmuziekhouder. Preventief ge-recapped. In zeer goede staat. € 700.

Ensoniq ESQ-1 keys (geen cartridges erbij). In zeer goede staat. € 450.

Clavia Nord Lead 3 keys. Nieuwstaat. Met originele handleiding - € 800.

Hypersynth Xenophone - Nieuwstaat. € 750.

Voor alles geldt: vaste prijzen, ophalen in A'dam.

............................. ( ......................... ) ............... .............................. ........................ .

.

Roland SH-3a met kofferdeksel/ bladmuziekhouder. Preventief ge-recapped. In zeer goede staat € 700

Ensoniq ESQ-1 keys (Er zit geen extra cartridge bij). In zeer goede staat. € 450

Clavia Nord Lead 3 keys In nieuwstaat. Met originele handleiding - € 800[/B

Voor alles geldt: vaste prijzen, geen ruil, ophalen in A'dam.

............................. ( ......................... ) ............... .............................. ........................ .

.

Vier prachtige synths !

*

1 - Roland SH-3a Incl. kofferdeksel/ bladmuziekhouder. Preventief ge-recapped. In zeer goede staat. € 700.

2 - Ensoniq ESQ-1 keys (geen cartridges erbij). In zeer goede staat. € 450.

3 - Clavia Nord Lead 3 keys. Nieuwstaat. Met originele handleiding - € 800.

4 - Hypersynth Xenophone - Nieuwstaat. € 750.

*

Vaste prijzen/ geen ruil/ ophalen in A'dam.

*

Ik hoor dat de Hypersynth vanmiddag is opgehaald door zijn vriendelijke nieuwe baas :okdan: En de Clavia NL3 blijft voorlopig bij grandaddy, de oude baas.

Nog te koop :

Ensoniq ESQ-1 keys (zonder cartridgesj). In zeer goede technische en optische staat. € 450.

en

Roland SH-3a Compleet, technisch 100% en in prachtstaat. € 700

*

Ensoniq ESQ-1 keys (geen cartridges). € 450.

Roland SH-3a Compleet, technisch 100% en in prachtstaat. € 700.

Zeer nette exemplaren, en beide perfect werkend.

*

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back