Help "phochos" aan z'n brommobiel!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
by t lezen van t volgende ....;https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=114294 d8ik ; help "pochos " aan zn bromobiel!
d8 waarom ook niet;....:halleluja

deze gast maakt egt[e] muziek en muzikanten moeten elkaar helepn ...
en eigenlijk ist egt jammer astie zn muziek gear moet verkopen
door steeds pech[crash / khad begerepn dat ie al een keer moest gear verkopen vanwege overlijden fam.]

reacties / ideen / inzameling ....post hier !
:doei::engel::yamaha: yoooooooooo pooch .....go pooch

Grote studioverkoop ivm defect brommobiel
Bij deze te koop aangeboden het grootste gedeelte van mijn studio. Dit ivm een crash van mijn brommobiel, zodat ik nu genoodzaakt ben een nieuwe te kopen.

Dus:

-Korg Micro X, nieuw in koffer, 300 euro.
-Korg Microkorg, nieuw in doos, 200 euro.
-Roland JV1010 + Technokaart, handleiding, adapter, 140 euro.
-Behringer Xenyx1002FX 10 kanaals stereo mixer, compleet in doos, 65 euro.
-Evolution MK125 2 octaafs masterkeyboard, 35 euro.
-Midistart ProKeys 4 octaafs masterkeyboard met USB, 50 euro.
-Boss BR600 digitale recorder, nieuw in doos met adapter, 210 euro.
-Boss DR3 drumcomputer, geheel nieuw in doos met adapter, 115 euro.
-Korg Kaossilator synth, geheel nieuw in doos, 125 euro.

ik doneer setje cables en en 5.-
:slotje:

misschien is een "koop een phochos-cd actie" hier op zijn plaats?
geeft wat minder een liefdadigheidseffect, en dan heb je nog wat leuke muziek voor je geld ook!

hoe duur is die brommobiel dan? ...misschien handig om dat ff pcies te weten eerst...

kdenk dat in dit geval ...tidee meer help dan de egte inzameling

is toch mijn favo gast ast gaat om :" wat heeft deze synth former nog niet gehad / of dubbel :halleluja"

met leo spannen ze samen de kroon

daar wordt natuurlijk ...lollig om gedaan ,...
maar alles heeft zn redenen ....

[eerlijk gezegd; isnog maar weinig voorgevallen datik . egt . iets heb moeten verkopen ,...en dat de cash naar schuldeisers / incassos ging ]
paar keer gelukkig ...opgelost met kleine verkopen ,...en droog brood /minder bier !
maar ashy egt zn gehele studio weg zou moeten doen ...om mobiel teblijven ,...:halleluja:doei::eureka::stupid
doneer ik ; zo mn oude atari !!!!
hebbie een midi poort ...asjullie nou wart synthjeserby droppen / midi/mg modules van t cheaposte soort
kan me herrineren dat zelf p[ochos uit dat soor apparaten ...chille muziek maakte

4 a a starter hehe [nee denk dat hier gaat om t benefiet gevoel ]
kdenk dat een bromobiel ..al gauw 3a5000 kost ...niet ens nieuw :bekdicht:

misschien is een "koop een phochos-cd actie" hier op zijn plaats?
geeft wat minder een liefdadigheidseffect, en dan heb je nog wat leuke muziek voor je geld ook!

goede ...kluisterde zn muziek jaartjes terug al ..rondertussen zijn der vast wel ..
meer cd,s hehe

poochie react ff
geef je ..bevindingen en...website adres
:doei:

misschien is het ook eens verstandig dat phochos vanaf nu eens begint met een geld potje voor eventuele onvoorziene zaken die zich voor kunnen doen in de toekomst i.p.v. zijn gear op slag te moeten verkopen... denk ik

wijze woorden
wijze man
DENKIK!

helaas six ...@my house bv gaat elek week alles op / en ook ik koop nog wels wat [verkjoop ook ! ]

ast maar in balans is
[bv ik kijk nu graag filmpoies op mn 1t lacie disk ...maar mn ok tv begaf t en kijknu dus op een 52 cm weer!! bleeeeeeeewh
= egt mindre
ff w8 met wat ander kopen ..geduld = ookschone zaak:bekdicht:
[enk heb al zoo weinig geduld ]

knoem maar ff
11.000 = new maargoe ...
das duurder damn een dacia :bekdicht:

http://www.aplus-minicars.nl/

ok maar...

phochos heeft het, in de Orion thread, over een kapotte motor en gaspedaal maar nu ineens gaat het over een compleet nieuwe brommobiel? ...je kan toch gewoon die 2 defecten laten fixen en gaan met die banaan... offe?

lijkt me ook ,..ff afw8 watie ...dr zelf van vindt
stuurzomn atari/ cables op pintje erby ...
jullie de rest
*D

Bericht door een moderator:
Zullen we eerst even op een reactie van phochos zelf wachten, voordat we voor hem gaan invullen wat hij wel of niet nodig heeft, en voordat we hem gaan vertellen hoe hij z'n financiën zou moeten regelen? Dat laatste gaat wel heel ver, en reden om deze draad eigenlijk te sluiten. Dus graag wat meer terughoudendheid. Bedankt.

ok
sluit m niet dan .,...:(
ff w8 ruimte in ,..

Ik vind het natuurlijk heel erg leuk dat er een actie of zoiets wordt opgezet. Inmiddels heb ik mijn nieuwe brommobiel al besteld, krijg hem vrijdag in mijn bezit. Heb alleen een aardig bedrag moeten lenen, wat ik in de komende 12 maanden moet gaan afbetalen. Dus zodoende heb ik ook wat apparatuur moeten verkopen - natuurlijk wel wat overgehouden (zie mijn website www.phochosorion.vpweb.nl) maar dit houdt dus ook in dat ik de komende tijd rustig aan moet doen met mijn geld en niet zomaar meer apparaten kan kopen.

Het zou natuurlijk leuk zijn als er wat verkopen gaan komen van cd's van Orion Records, is natuurlijk altijd positief te noemen.

In ieder geval dank aan iedereen die een beetje aan me denkt.

Groeten,

Phochos

@R-ond: nee nee, wordt (nog) niet gesloten. 't Is toch verder een fijn intiatief?

En phochos heeft nu zelf ook even gereageerd. Onze missie is duidelijk: koop CD's van Orion Records! :)

Je kan toch op je website een kleine webshop neerzetten en dan voor een klein bedragje cd's verkopen? Ik denk dat t best moet kunnen lukken!

Als jij dan al zijn cd's koopt is onze bijdrage ongeveer evenredig in dat geval! :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back