Help "phochos" aan z'n brommobiel!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En groen geel, de kleuren van ADO.
Ok mot je dan ding ff opvoeren, zodat echte auto's niet slakkengangetje hoeven te rijden als ze achter je zitten.

Wat dat betreft ben ik nogal saai, ik voer niets op, vind 50km per uur voldoende snelheid om ergens te komen. En geen Groen-Geel (Gelb-Grün van Haags Timmerbedrijf), daar krijg je alleen maar problemen mee en houd je uiteindelijk alleen je stuurwiel nog maar over.

Phochos

Ik zou voor een cabrio uitvoering gaan zodat je kunt flaneren en cruisen op de Scheveningse boulevard!

Wat dat betreft ben ik nogal saai, ik voer niets op, vind 50km per uur voldoende snelheid om ergens te komen. En geen Groen-Geel (Gelb-Grün van Haags Timmerbedrijf), daar krijg je alleen maar problemen mee en houd je uiteindelijk alleen je stuurwiel nog maar over.

Phochos

mischien komt t door je vast beraden heid ..dat wij maar berabbelen ,..
en jij WEL muziek maakt
kom so by maatjes laatk ff je ...cds horen ..kan toch is toch wel een luister optie [zoon hoorntje ]

Ik heb de Bellier Opale 2 binnen en heb er al een stuk mee gereden. Ik hoef hem niet op te voeren, hij haalt maar liefst 75 km per uur (wat niet goed is voor het koetswerk, dan trilt er echt het een en ander los lijkt me toch wel zo een beetje als het ware). Maar hij is tov mijn oudere Bellier Divane vele malen beter.

Phochos

het gaat goed met de inzamelactie:

52559740_2-bellier-brommobiel.jpg

:D

wat voor'n 1 heb je dan phooch qua kleur?

bij de tijd:)

Denk bijvoorbeeld aan toeristenapplicaties waarbij weggelopen kinderen makkelijk terug kunnen worden gevonden omdat zij in plaats van polsbandjes een chip aan hun zwembroek hebben. Ouders kunnen op die manier via internet op de telefoon hun kind in de gaten houden.”
hehe... 'ouders'

Ik heb de Bellier Opale 2 binnen en heb er al een stuk mee gereden. Ik hoef hem niet op te voeren, hij haalt maar liefst 75 km per uur (wat niet goed is voor het koetswerk, dan trilt er echt het een en ander los lijkt me toch wel zo een beetje als het ware). Maar hij is tov mijn oudere Bellier Divane vele malen beter.

Phochos

De meeste brommobielen zijn gemaakt voor 120 km/h, want zo hard mogen ze in Frankrijk(heb ik begrepen).
De brommobielen zijn begrensd met 1 of meerdere 'ringen'. Als deze worden verwijderd kan ie dus max 80-120 km/h en rijden ze stabieler+zuiniger bij normaal gebruik.

Regelmatig de koppeling vervangen, anders dure reparaties!

Veel plezier ermee:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back