EMS Synthi AKS op ebay

Nog niet zo duur.. maar ja, US of A... en needs to be serviced...

Kosten om een EMS te laten checken vallen nog mee hoor.
Zelf al laten doen door Robin Wood.

Laatst gewijzigd:
Uiteindelijk voor 4.410,34 weggegaan, op zich een goede prijs maar voordat je hem hier hebt ben je nog heel wat meer kwijt.

4.410,34 in euro's inderdaad.

Ik zou hem liever van wat dichterbij halen, d'r zit tenslotte een springreverb in..

vind het wel erg veel voor 1 die nog geserviced en verstuurd en ingeklaard moet worden.
dan vind je ze in europa goedkoper.

Wel jammer dat die sequencer niet is te syncen. Of zijn er mods voor?

tis wat de gek ervoor vraagt en geeft natuurlijk.
4000 voor een synthi, geen cent voor de sequenzer, dat lijkt me redelijk

Toch doet een sequencer iets van 1500 euro, 't is ook een leuke toevoeging.
Misschien niet te syncen, maar als je zoiets wil kan je beter een Kenton cv/midi interface kopen.

Toch doet een sequencer iets van 1500 euro, 't is ook een leuke toevoeging.
Misschien niet te syncen, maar als je zoiets wil kan je beter een Kenton cv/midi interface kopen.
Zijn die er voor dat ding?

Jep, gewoon een pro solo mk2 + synthi kabel, prijs van de kabel is iets van 50 pond ofzo.

Cool, en dan is de sequencer te syncen met ander spul of dan is de AKS via een externe sequencer aan te sturen? Dat laatste is ook goed, hang ik hem aan een MMT-8 of zo.

Als je de synthi gesynced wil gebruiken moet je dus een sequencer via de pro solo gebruiken, de ks sequencer van de synthi wordt dan niet gebruikt maar wel iets anders wat je op de kenton aangesloten hebt.

eigenlijk is de sequenzer leuk om de boel compleet te hebben, maar 1 hij is niet touchable zoals een echte analoge sequenzer ( korgsq10, arp etc) en 2 nogal omslachtig om te programeren vergeleken met andere computergestuurde digitale sequenzers
en 3 heeft geen eigen klankvormende kwaliteiten.
daarom leuk , maar meer voor het verzamelen dan voor het praktische. mijn mening, niets meer/ niets minder

Laatst gewijzigd:
De sequencer is zeer beperkt, doch heeft ie me wel inspiratie opgeleverd om wat tracks te bouwen, maar hij is erg duur in verhouding tot zijn kunnen idd.

Back