Verzoek voor aanpassing editor

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
wat ik een beetje raar vindt is dat je bij het maken van een nieuwe post wel alle opmaak tools tot je beschikking hebt maar zodra je hebt gepost en het bericht wil editten ontbreekt zo'n 60%

dit kan je uiteraard weer tevoorschijn toveren door op de knop "Meer opties" te klikken maar toch... ik snap niet helemaal wat hier nu de toegevoegde waarde van zou moeten zijn...

attachment.php

Attachments

• ___posten.gif
    ___posten.gif
    4,2 KB · Bekeken: 169
Laatst gewijzigd:
Dat klinkt inderdaad niet helemaal logisch. Heb je liever altijd de uitgebreide editor of liever altijd de kleinere variant?

Ik heb nog voor je gezocht. Je kunt via Gebruikersopties -> Opties wijzigen instellen welke editor je standaard wilt gebruiken.

Er zit een mits danwel maar aan dit verhaal: de opties 'quick edit' en 'quick reply' zijn inderdaad bedoeld voor snelle aanpassingen. Deze schermen zitten vrij verankerd in de forumsoftware em zijn niet makkelijk te voorzien van de volledige WYSIWYG editor (met de dubbele balk en alle knoppen). Dat gaan we er dan ook niet handmatig in prakken :)https://www.synthforum.nl/forums/profile.php?do=editoptions

Back