Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar om een fanatieke testgroep op te bouwen zodat we vlot een stabiel produkt kunnen uitleveren. We verdienen er dus geen cent aan maar kunnen zo wel de kosten drukken omdat we met een groep zijn. Je loopt enig risico dat we tegen hardware fouten aanlopen. Er zal dan een nieuwe pcb gemaakt moeten worden. We werken met sockets waarin de chips geplaatst kunnen worden maar ook weer eruit gehaald indien nodig. Ik kan/mag geen bedragen noemen maar de prijs van een pcb is haast verwaarloosbaar tov de eindprijs van electronica producten. De dure chips kunnen dan verplaatst worden naar een nieuw pcb. Wie interesse heeft kan een prive bericht sturen. Dus nogmaals onze website is www.anatal.io waar alle info staat. Er is nog een update gallery zonder inlogmuurtje van google op thegrid.ai/mrx , dat is een soort webdesigner robot die van een berg plaatjes iets moois probeert te maken. Voor mij is dat makkelijk als ik even snel wat wil laten zien zonder te moeten coderen. Het lijkt me leuk als ik hiermee jullie interesse weer op kan wekken, stel ajb vragen als je iets niet begrijpt of meer wilt weten. Ik beantwoord ze graag en vind het altijd leuk om het over de mogelijkheden te hebben. Alles wat op de site staat kun je gewoon bestellen maar is dus niet direct leverbaar. Als je iets besteld dan crowdfund je ons feitelijk waar we zeer blij mee zouden zijn. We begrijpen echter goed dat het nogal wat is om te betalen voor iets wat nog gemaakt moet worden. Daarom het aanbod mbt het meebouwen tegen kostprijs, vanzelfsprekend zit daar wel een grens aan qua aantallen.