analoge sequencer software gezocht

Jena_mu6

Ouwe rot
Heb gezocht maar kan het niet vinden.......dus VRAAGJE:

Ik ebn op zoek naar een stukje software wat zich gedraagt als een analoge step sequencer.

Liefst standalone maar VST mag ook.

Dus gewoon 16 stapjes, liefst per midi kanaal.......en dat ik de CV instelling kan maken via m'n remote 25 keyboardje.

Bestaat dat?

Of gebruik deze Jean :okdan:

Attachments

• Stepsequencer4Live.zip
    4,7 KB · Bekeken: 149
Dat numerology ziet er tof uit zeg, iemand ervaring ermee? Beter dan Notron?

jammer dat dat programmaatje Sequencer-303 niet meer werkt op XP :P vond dat altijd zeer prettig werken

Ik had dat laatst nog eens geprobeerd maar bij mij werkte ie wel op XP.

Ben je hier iets mee?
Wel niet gratis: http://music.service-1.de/html/clockwork_stepsequencer_vst.html

wok-clockwork.jpg

Oops, thread van 2009, wat bedoel je met traploos?

nope, die doet ook gewoon hele noten
traploos is dus zonder vaste nootwaarde, daarom zijn sommige oude analoge stepsequencers zo cool, maar iemand vertelde me geloof ik eens dat dat niet over midi kan?
lijkt me dat als je een waarde tussen noten zet van zeg o tot 127 dat je een heel eind komt?

al ben je voor 9 octaven noten al 9x12=108 posities van de 127...

je geeft het al aan erg meoijlijk te doen dus....

Nummerology 4 komt echt het dichtste bij een analoge sequencer, met een launchpad of push controller aan die software heb je ook lekker veel handson/tactile controle

N3-MonoNote-Lg.png

echt heel gaaf deze hoor.... moet je wel een echte computer hebben, niet zon huisvrouwtjes ding met Windows enzo

echt heel gaaf deze hoor.... moet je wel een echte computer hebben, niet zon huisvrouwtjes ding met Windows enzo

Alleen voor MAC ? jammer, hopelijk hebben die andere 2 mac-gebruikers op SF er iets aan :D

Back