Ola!

forcesupreme

links hangend lid
Ola!
oow jee tje... Ik zie nu pas na een respectievelijke aantal postings (17ofzo) ;) dat je je moet voorstellen.
Goed, nou bij deze...

Hallo ik ben Peter AKA forcesupreme. Ik ben helemaal gek op techno, techhouse, house en dat soort rhytmische geluiden.
Ik produceer alles software matig, dus wat dat betreft zal ik hier een beetje een N00b zijn :). Maar ik ben hier dan ook om te leren!
Ben ook hard bezig met produceren van Techno, de resultaten daarvan zal ik regelmatig posten hier en tot die tijd kun je wat tracks en info vinden op mijn site:

website

Laatst gewijzigd:
Re: Ola!

Origineel geplaatst door forcesupreme
Ik produceer alles software matig, dus wat dat betreft zal ik hier een beetje een N00b zijn

AAAAAAAAARGH!!!!

:( :( :( :(
als je al een n00b bent, dan alleen om het feit dat je denkt dat je er een bent omdat je software gebruikt!

Welkom bij het forum:D

Re: Re: Ola!

Re: Re: Ola!

Origineel geplaatst door cyan_circle
AAAAAAAAARGH!!!!

:( :( :( :(
als je al een n00b bent, dan alleen om het feit dat je denkt dat je er een bent omdat je software gebruikt!

ik bedoel dan wel op het gebied van Hardware! En niet omdat ik software gebruik, ik zal mezelf echt niet afkraken!

Re: Re: Re: Ola!

Re: Re: Re: Ola!

Origineel geplaatst door forcesupreme
ik bedoel dan wel op het gebied van Hardware! En niet omdat ik software gebruik, ik zal mezelf echt niet afkraken!

in dat geval... welkom. software rules. mompel mompel. mmmph.

Re: Re: Re: Re: Ola!

Re: Re: Re: Re: Ola!

Origineel geplaatst door cyan_circle
in dat geval... welkom. software rules. mompel mompel. mmmph.

bad day uh?

ok nu weer ontopic 8)

Haai (=niet Jaws, maar "gegroet"..)

:biertje:

Origineel geplaatst door oli303
Aliens-smoelen zijn precies in??? ;)

JAAAAAAAAaaaaaaa....:D

Nogmaals welkom! (TOG nog OnTopic..;) )

Origineel geplaatst door jrs
Welkom

PS, Lekkere rustgevende site heb je, tenminste niet allemaal van die rotzooi erop

Thanks! Hij is nog in ontwerp fase maar stukje bij beetje word ie compleet... (is trouwens mn 2e hobby; design)

Ole! :D

Back