Me, myself and I! :-)

Herakles

Nieuwkomer
Dag allemaal,
ik was al enkele keren op dit forum 'gebotst', maar nog niet de tijd genomen om me deftig te registreren... Bij deze dus eindelijk gedaan!
Wie ben ik...
Mijn naam is Peter Knockaert en ik ben een klassiek getraind gitarist + componist (Conservatorium Antwerpen). Ik ben al (meer dan 20) jaren erg actief in de schaduw van andere componisten (pre-productie, arrangeren/orkestreren, postproductie) en nog maar de laatste jaren zelf veel actiever als componist. Iets wat ik altijd al ambieerde maar 'er nooit van kwam'. (4 kinderen gekregen en wat moeilijke jaren op het werk hebben niet geholpen) Vorig jaar ben ik dan 'ontdekt' door een steengoede componist die zelf als muziekuitgever wou beginnen. Dat heeft de bal doen rollen.
Ondertussen ben ik trots dat er een aantal werken van me professioneel zijn opgenomen. (Voor de geïnteresseerden: check YouTube onder Symphonic Dimensions en dan onder mijn naam Peter Knockaert.) Wat me telkens weer een boost geeft om steeds meer te schrijven/uit te werken.
Dit in een notendop.

Ik ben benieuwd om al jullie verhalen te lezen en hoop qua midi-productie (vooral naar 'orkest' toe) nog veel te leren hier!

Met muzikale groeten,

Peter Knockaert

Via m'n website kan je nog meer zien wat ik allemaal doe/gedaan heb!
www.peterknockaert.be

Back