Ik ben sinds vandaag de (nog niet zo gelukkige
) eigenaar van een Motu 828 mk3, maar hij doet t niet helemaal naar behoren.
Alles is correct aangesloten (zo moeilijk is dat immers niet)- maar mn mac ziet em niet. Heb de software al 2x opnieuw geïnstalleerd, firewire kabel in een andere aansluiting, alles 10 keer gecontroleerd.. niks.. HELP!
Daarnaast, de nodige synths aangesloten. Apparaat geeft aan dat hij audio binnenkrijgt, maar hij stuurt niks naar buiten. Monitors zijn correct aangesloten, alle volumeknoppen staan open.. niks.. HELP!
Zie ik iets over het hoofd ofzo? Ik heb nul ervaring met dit soort speelgoed, alle hulp is dus welkom!
) eigenaar van een Motu 828 mk3, maar hij doet t niet helemaal naar behoren.Alles is correct aangesloten (zo moeilijk is dat immers niet)- maar mn mac ziet em niet. Heb de software al 2x opnieuw geïnstalleerd, firewire kabel in een andere aansluiting, alles 10 keer gecontroleerd.. niks.. HELP!
Daarnaast, de nodige synths aangesloten. Apparaat geeft aan dat hij audio binnenkrijgt, maar hij stuurt niks naar buiten. Monitors zijn correct aangesloten, alle volumeknoppen staan open.. niks.. HELP!
Zie ik iets over het hoofd ofzo? Ik heb nul ervaring met dit soort speelgoed, alle hulp is dus welkom!

)