ook maar ff voorstellen

UndErdOg

Shaken, not stirred
mmmm ja ik stel me dan ook maar even voor ........ t was er nog niet van gekomen
ja ik ben dus Aart, en je hoeft geen sesamstraatgrapjes te maken die ken ik allemaal al... ;)
maargoed ik begin eigenlijk net met het verzamelen van spulletjes en maak elektro-achtige muziek.. kent iemand Adult??
ook techno en drumnbass en alles wat er op lijkt valt in de smaak, k zal es kijkuh wanneer ik een stukje muziek kan posten
oja en als je het nog niet gezien had aan mn avatar BASEMENT JAXX RULES!!!!

wat is dit een :kroon: :kroon: :kroon: cool plaatje

Welkom op het forum.:D

welkom.jpg

..wel voeten vegen!!

Re: ook maar ff voorstellen

Origineel geplaatst door UndErdOg
ja ik ben dus Aart, en je hoeft geen sesamstraatgrapjes te maken die ken ik allemaal al...

welkom hier,

wees er niet bang voor dat ik je vastpin op je naam, hoewel je als n00b er tegen zou moeten kunnen. maar we zullen geen grove rare grappen maken of stom mierenneuken, we zijn immers niet meliger dan normale mensen, hoewel van een goede grap zijn we ook niet vies. lekker, mits goed gebracht...

en wat voor spullen heeft u zoal? misschien een OSCar

anyway, welkom dus

groeten, rik

rik_kl.jpg

Re: Re: ook maar ff voorstellen

Origineel geplaatst door cyan_circle
welkom hier,...

:D ERRUG grappig!! you rule!!:halleluja

Welkom UnDerDoG !

Welkom UnDerDoG !

Welkom UnDerDoG ! ( zoiets toch? )

Origineel geplaatst door cyan_circle
welkom hier,

wees er niet bang voor dat ik je vastpin op je naam, hoewel je als n00b er tegen zou moeten kunnen. maar we zullen geen grove rare grappen maken of stom mierenneuken, we zijn immers niet meliger dan normale mensen, hoewel van een goede grap zijn we ook niet vies. lekker, mits goed gebracht...

en wat voor spullen heeft u zoal? misschien een OSCar

anyway, welkom dus

groeten, rik

rik_kl.jpg

Elvan??? ken ik nie denk. ken wel sien enzo maar elvan??? dat dat rare kind ofzo dat er nu in schijnt te zitten???

Welkom hier ;)

gr. Mario

Re: Re: Re: ook maar ff voorstellen

Re: Re: Re: ook maar ff voorstellen

Origineel geplaatst door Slipperman
Elvan??? ken ik nie denk. ken wel sien enzo maar elvan??? dat dat rare kind ofzo dat er nu in schijnt te zitten???

elvan, de excuusturk;

elvan_kl.jpg

van harte welkom hier, tzal je zekers wel gaan bevallen !

:dj: :D

Back