Bontempi mrs 49

Status
Please reply by conversation.

303zalig303

gebruikte oscillator
Ben nog steeds op zoek naar een nieuwe mrs 49. De mijne heeft het spijtig genoeg opgegeven een paar jaar geleden.

Laat maar iets weten als je de jouwe weg doet of je er eentje op je zolder hebt liggen of in de kelder.

Hier onder een foto van men Bontempi.

Attachments

• Foto 83.jpg
    Foto 83.jpg
    99 KB · Bekeken: 91
niet om lullig te doen, maar is ie echt zo speciaal ?
Bontempi, waren dat geen speelgoed-(lucht)orgeltjes ? Nu goed, dat op zich maakt niet uit. Je zoekt em waarschijnlijk uit nostalgische waarde...

Helaas, heb er geen. Maar probeer eens wat kringloopwinkels, rommelmarktjes, garage-sales, ...

Hej Kerbern,

deze is net iets anders dan de meeste bontempi's : zit een drumcomputer in, een chordenbass functie, vibrato, sustain, coole geluiden en een arpeggio. Ik zoek hem inderdaad uit nostalgische waarde ; dat ding maakte me ook enorm creatief !

Rommelmarkten etc zijn dingen waar ik altijd aanwezig ben, maar deze ben ik sinds 2004 nergens meer tegengekomen.

http://www.zoekwekker.nl is ook wel een handige.
Ik vrees echter dat je em op zoekertjessites niet snel met de volledige naam zal terugvinden.
Het lijkt me nl. geen synth voor de die-hard cultbak-liefhebber en dus zullen mensen hem waarschijnlijk online plaatsen met zo'n zinloze titel als "keyboard te koop".

Ik hoop dat j'em alsnog vindt, want zulke trouwe liefde, daar wordt ik eig emotioneel van.

Status
Please reply by conversation.
Back