• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SH1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mono-poly

Cheff Noodle
Te koop roland sh1
zeer aparte synth
600 euro

Attachments

• sh1.jpg
    sh1.jpg
    23,5 KB · Bekeken: 95
Re: Roland SH1

Origineel geplaatst door mono-poly
Te koop roland sh1
zeer aparte synth
600 euro

Volgens mij is de prijs iets te hoog. Als je op de Vintage Synt pagina kijkt bij Roland SH1, dan wordt er tussen de $200 en $400 voor gevraagd (de dollar ligt momenteel even hoog als de euro). Dus lijkt mij een vraagprijs van 400 euro meer redelijk dan 600 euro.:W

Re: Re: Roland SH1

Re: Re: Roland SH1

Origineel geplaatst door phochos
Volgens mij is de prijs iets te hoog. Als je op de Vintage Synt pagina kijkt bij Roland SH1, dan wordt er tussen de $200 en $400 voor gevraagd (de dollar ligt momenteel even hoog als de euro). Dus lijkt mij een vraagprijs van 400 euro meer redelijk dan 600 euro.:W

AUWWWWW.........dat zijn mededelingen waar ik mono poly's antwoord op weet :doei:

jeps koop hem lekker op vintage synth explorer
prepal schijnt ook dingen voor leuke prijzen te hebben :doei:

hehehe :okdan:

jeps koop hem lekker op vintage synth explorer
prepal schijnt ook dingen voor leuke prijzen te hebben :doei:

Mono kicks ass. :halleluja En weten al deze slimme mensen ook dat als je kneut uit de VS laat komen dat je er nog eens een keer 21% invoerrechten en behoorlijk hoge verzendkosten bij op moet tellen.

Origineel geplaatst door omiel
Mono kicks ass. :halleluja En weten al deze slimme mensen ook dat als je kneut uit de VS laat komen dat je er nog eens een keer 21% invoerrechten en behoorlijk hoge verzendkosten bij op moet tellen.

dat kan je natuurlijk allemaal uitzoeken bij www.douane.nl
Voor een koopje moet je natuurlijk risico nemen, en als je op safe wil spelen betaal je de (over)volle mep ;)

ff ofopic nog: scheeld per organisatie die aangifte bij de douane doed hoeveel je betaald
mag mischien niet maar is wel zo.

ok waar waren we.... owjaa die sh1 staat te koop 8o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back