Berichten niet zichtbaar?

sh1000

Stamgast
Strange, strange...

In de thread https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?p=1129629#post1129629

Kan ik de reacties tot gisteren 14:00 uur zien. Alle berichten daarna komen niet door. Zijn er dan wel nieuwere berichten :)?

Ja, een reply van mezelf en via een hoofdpagina heb ik ook gezien dat er veel reacties zijn geweest. Die kan ik wel lezen als ik via de hoofdpagina klik of via "alle berichten die persoon".

Dus... alle recente reacties. Ze zijn er wel maar ik zie ze niet.

Ik zie nu gewoon alles... (of in ieder geval: de laatste reactie is nu van 26 juli, 02:05u) Heb je F5 geprobeerd? (scherm verversen)

Je stelt in korte tijd twee vragen, zou je de moeite willen nemen om aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd en of je de suggesties hebt gevolgd?

We helpen graag, maar help ons wel even mee :)

Er is wel iets raars aan de hand. Ik krijg dit bericht niet als gelezen gemarkeerd en zodra ik in deze thread zit staat er opeens dat mijn mailbox voor 90% vol zit. Ik krijg soms ook te zien dat er een nieuw pb is terwijl dit niet zo is.

Ik zag mijn bericht trouwens ook niet, totdat ik F5 klikte. Lijkt erop dat er nu opeens een manuele refresh nodig is.

We hebben sinds een aantal dagen vrij veel onderdelen van het forum gecached (lees: een tijdje opslaan in geheugen zodat de database niet bij elk paginabezoek het wiel opnieuw uit hoeft te vinden).

Voor het overgrote deel van de gebruikers lijkt dit prima te werken, nu nog bij jullie :) Ik heb net de cache opgeschoond, mijn verzoek is om ook even je browsergeschiedenis (inclusief cookies) op te schonen. Waarschijnlijk hebben we die bug dan ook geplet :)

Je stelt in korte tijd twee vragen, zou je de moeite willen nemen om aan te geven wat je zelf al hebt geprobeerd en of je de suggesties hebt gevolgd?

We helpen graag, maar help ons wel even mee :)

Tot 2 minuten geleden zag ik deze reactie dus ook niet. Het lijkt er inderdaad op dat er iets met het refreshen van de pagina's fout is. Ik zag op verschillende threads de laatste reacties niet, van anderen en van mezelf en zelfs nieuwe threads bleven onzichtbaar. ik heb mijn computer opnieuw opgestart enkele malen opnieuw ingelogd. Op een andere PC als gast zag ik zojuist berichten (zoals deze) die voor mij onzichtbaar bleven. Ik ben nu aan het F5'en geslagen en dan wordt alles ineens wel zichtbaar. Wat vreemd is dat ik met F5 een thread zie. Maer in de thread moet ik opnieuw F5'en om de volgende pagina weer up to date krijgen.

1) Welke browser gebruik je? (naam + versie; ik heb bijvoorbeeld Firefox 3.0.12)

2) Heb je al geprobeerd wat Copini in zijn tweede mail aanraadde? (browsergeschiedenis inclusief cookies opschonen)

Geschiedenis en cookies verwijderen helpt niet. Het probleem is er nog steeds. Ik gebruik IE8

Het probleem trad ook vandaag een aantal keren op (IE en Chrome). Nu doet ie het weer. De melding kreeg ik vooral na een klik op "Berichten van vandaag".

Ik kan het probleem na de aanpassingen aan de caching niet meer reproduceren en aan de meldingen te zien komt het dus ook niet meer voor.

@n303y: mocht je er nog steeds last van hebben, stuur me dan een PB, dan sleutelen we even samen verder.

Back