lassa
Musician
Wat vinden jullie daar nou van..
Een stukje Classical Strings Ensemble-Sample choppen en dan deze chops intikken/programmeren/Sequencen vergezeld gaande van een Stoere Boeren Dreumes Beat
Is dat nou echt wat er van HIphop overgebleven is of is het id
verstandiger om te spelen met Sounds dan met bv. Lego?
Wat ik er van heb begrepen ;
de kinderen die met Samplers spelen,zijn vaak ruimschoots
al de 20 gepasseerd en is het meer een Hoody/Homie vereiste dat je met hetzelfde speelgoed speelt ;zoals voorbeeld de Coolste Brother in tha hood..
en dat je kinderdeuntjes met een vette (saaie boerenbeat) Beat;Ill,Dope,Dephest of Slick behoort te vinden,dan wel seriously Digt...?
Hebben deze lieden geen ouders/familie/vrienden met muzikale smaak of kunde...
en zijn ze inderdaad ten prooi gevallen aan victimized martyr real Hiphop-Artist hypes en een gebrek aan
opvoeding/kennisgeving op alle fundamentele vlakken...
of vinden ze alles zodien id. 'beter' dan 'thuis' te Crashen?
Me,Making a Beat,zeggen ze dan met onzekere trots .....
Een stukje Classical Strings Ensemble-Sample choppen en dan deze chops intikken/programmeren/Sequencen vergezeld gaande van een Stoere Boeren Dreumes Beat
Is dat nou echt wat er van HIphop overgebleven is of is het id
verstandiger om te spelen met Sounds dan met bv. Lego?
Wat ik er van heb begrepen ;
de kinderen die met Samplers spelen,zijn vaak ruimschoots
al de 20 gepasseerd en is het meer een Hoody/Homie vereiste dat je met hetzelfde speelgoed speelt ;zoals voorbeeld de Coolste Brother in tha hood..
en dat je kinderdeuntjes met een vette (saaie boerenbeat) Beat;Ill,Dope,Dephest of Slick behoort te vinden,dan wel seriously Digt...?
Hebben deze lieden geen ouders/familie/vrienden met muzikale smaak of kunde...
en zijn ze inderdaad ten prooi gevallen aan victimized martyr real Hiphop-Artist hypes en een gebrek aan
opvoeding/kennisgeving op alle fundamentele vlakken...
of vinden ze alles zodien id. 'beter' dan 'thuis' te Crashen?
Me,Making a Beat,zeggen ze dan met onzekere trots .....
Laatst gewijzigd: