Klark Teknik DN 34 (delay)

edhal

Ouwe rot
Klark Teknik is wel klasse spul hoor....en € 250,- is niet veel...ik denk dat deze wel voor meer weg gaat uiteindelijk...
Of ie betrouwbaar is kan ik niet over oordelen.....het is natuurlijk al wat ouder spul en waar KT's wel eens last van hebben is dat de printbanen kunnen loslaten van de pcb maar daar hebben meer vintage spullen last van. Dit is voor een DIY-er vaak geen probleem aangezien je dan gewoon even een draadje ertussen soldeert.
Ik vraag me wel af hoe deze delay klinkt.....

Ik heb er een, is te gek voor modulatie-effecten in mono (chorus, phaser, flanger). Vertraagde tijd is niet lang genoeg voor echo-effecten.

Ik heb er een, is te gek voor modulatie-effecten in mono (chorus, phaser, flanger). Vertraagde tijd is niet lang genoeg voor echo-effecten.

Kan je misschien wat samples uploaden? Ben wel benieuwd...:okdan:

Op gearslutz zeggen ze oa dat dit een Bucket brigade delay is endeze idd best wel onderhoudsgevoelig zijn en onderdelen erg moeilijk te vinden zijn.
Andere opties zouden kunne zijn Marshall Time Modulator of Dynacord TAM's, nou gaan die TimeModulators wel voor erg veel geld tegenwoordig als je het aan mij vraagt.
Ook schijnt de delay erg kort te zijn van deze KT DN34

Kan je misschien wat samples uploaden? Ben wel benieuwd...:okdan:
Sorry, zit tegen wat deadlines aan te hikken en het apparaat zit niet standaard in mijn setup. Ik moet er even wat tijd/ruimte voor kunnen maken....
Verwacht er echter geen weirde 'UrsaMajor-achtige diepe shit' van. 'Gewoon' vette analoge vintage modulatie-effecten.

Op gearslutz zeggen ze oa dat dit een Bucket brigade delay is endeze idd best wel onderhoudsgevoelig zijn en onderdelen erg moeilijk te vinden zijn.
Andere opties zouden kunne zijn Marshall Time Modulator of Dynacord TAM's, nou gaan die TimeModulators wel voor erg veel geld tegenwoordig als je het aan mij vraagt.
Ook schijnt de delay erg kort te zijn van deze KT DN34

thnx 4 the info, RSB!
ik had al wat vergelijkbare details gevonden,
kzie er van af

Back