PPG Wave 2

Status
Please reply by conversation.

CS80

Stamgast
Ha mensen,

ik ben nog steeds op zoek naar een PPG Wave 2 (alleen maar 2.0, géén 2.2 of 2.3). Ik ga aanstaande september met vakantie in Nederland dus ik zou hem misschien ook kunnen afhalen :).

Bedankt,

Stephen.

Niemand?

Kom nou, mensen...

Stephen

Doem-di-doem... ik ben nog jong, ik kan wachten!

Stephen

Schop!

Ja, zeker weten! Die prijs is niet goed wijs meer.

Stephen

Dat is een 2.3!! Ik had er een die verkocht ik voor een redelijk normale prijs maar die vond je ook te duur...zoek je niet te laag?

Heb ik net gezien, je bedoelt het PPG Wave System (2.3, Waveterm, PRK en nog wat rotzooi daarbij)? Die prijs gaat dik in orde maar voor een Wave 2.0 is dat ietsjes te gek.

Stephen

Dt snap ik niet, een wave 2.0 heeft mischien minder voices etc maar is wel zeldzamer en toch wel uniek...

om eerlijk te zijn, ik wou zo een ppg kopen, maar meer dan € 2 000,00 vond ik em niet waard!
Als ik hoor wat er uit de oberheim obx-a komt, voor mij straffer....

om eerlijk te zijn, ik wou zo een ppg kopen, maar meer dan € 2 000,00 vond ik em niet waard!
Als ik hoor wat er uit de oberheim obx-a komt, voor mij straffer....

true maar je hebt een niche die echt hard gaat op de PPG sound..ik zou ook liever een Oberheim bespelen..

Noem het maar *jeugdsentiment*. En dat is me hooguit 1.750 Euro waard. Niet onrealistisch als ik bedenk hoeveel de laatste op eBay Duitsland opleverde begin januari 2010.

Wie er meer voor betaald... wat de gek er voor geeft. Ik ben wel zielig maar vast niet gek :).

Stephen

Mag op slot
fruit.gif
.

Stephen

Status
Please reply by conversation.
Back