• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oberheim OB12 en Juno 60 met midi

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lennox

work in progress
Inderdaad het blauwe monster die verrassend "anders" klinkt en je wenkbrauwen omhoog doen gaan....

Hier zit een fonkelnieuw display in, heb de doos nog liggen als bewijs. Geen "cheapo" blauw maar professioneel groen is het geworden :D

Dus geen angstige momenten van "shit die displays waren toch K*T?"

Echt een beauty kwa edit mogelijkheden, alles op een groot scherm afleesbaar, bina voor alles is een knop of schuif te vinden. Deze heeft zelfs aftertouch wat je toch niet snel ziet in zo'n formaat synth.

Kortom een in perfecte staat verkerende OB12 inclusief orginele doos, orgineel manual en netsnoer.

Ik heb meer betaald, zeker al vanwege het nieuwe display maar hij mag weg voor €550,-

ik post zodirect wat plaatjes....

hier wat foto's..., klik erop voor grotere versie

ob12display.th.jpg
[/URL][/IMG]

ob12doos.th.jpg
[/URL][/IMG]

ob12totaal.th.jpg
[/URL][/IMG]

JUNO 60 even uit de verkoop (krijg twijfels)

Oberheim OB12 een paar reacties, maar meer over hoe ik het display heb gefixt , :) hehehe

kom op jongens doe eens een gooi, ik zoek nog een virus kb, MV8000 met output en vga, machinedrum, matrix 1000 met access programmer, TR808, MPC60 met vol geheugen en kaartlezer, SP1200 etcetera

De keuze is reuze :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back