['ramp] back catalogue nu online verkrijgbaar

CS80

Stamgast
Ha mensen,

misschien kennen jullie mijn werk nog niet (of hebben al daar wat van gehoord maar nog nooit nader beluistert), dus ik heb het plezier jullie te berichten dat je inmiddels een uitgebreide collectie van albums via het netlabel Extended Moment (op musiczeit.com) kan krijgen:

http://www.musiczeit.com/directory.php?label=82&title=Extended+Moment

Wat ['ramp] betreft, zijn wij begonnen met muziek die nogal sterk op de zogenaamde Berlinse School was gericht (lees maar Tangerine Dream, Ashra, en Klaus Schulze) maar dat is in de loop der tijd veranderd naar dark ambient en industrial ambient met duidelijk experimenteel georienteerde klanken. Er wordt veel gebruik gemaakt van analoge spullen.

Ook van mij kan je via Extended Moment een heleboel albums krijgen die alleen maar als download verkrijgbaar zijn (althans op dit moment maar ik zit erover na te denken om ze in de toekomst ook als cdr-on-demand aan te bieden). De grootste deel daarvan is duidelijk ambient music met wat zwaardere klanken ertussenin dus minder ambient in de trent van Brian Eno maar meer in de stijl van Lustmord of Robert Rich, Lightwave, of Steve Roach.

Dus ga´ns ff een kijkje nemen, misschien zal er iets bijzitten dat bij jullie goed in de smaak valt. Blijf die website in de gaten houden want ik zal in de toekomst nog wat meer werk op die manier uitbrengen.

Bedankt voor jullie attentie,

Stephen.

Inmiddels is doombient.five: archetypes verkrijgbaar.

Bedankt voor het lezen,

Stephen.

Back