u-he Bazille

bodo

vibrate on
Urs Heckmann is druk aan het werk aan een nieuwe modular softsynth; de Bazille (Duits voor bacille). Het zal een onderdeel worden van wat hijzelf 'Berlin Modular' noemt, en dus een reeks worden van nieuwe virtuele modular softsynths. Als Zebra-fan (vooral qua functionaliteit en interface dan, en die overigens vrij binnenkort een 2.5 update gaat krijgen) ben ik wel benieuwd wat dit allemaal gaat worden.

Op deze thread op Kvr kan je zelf al een alpha versie uitproberen:
http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.php?t=258683&postdays=0&postorder=asc&start=75

Een aantal video's op Youtube:
deel 1 deel 2 deel 3

Ziet er erg veelbelovend uit, al vind ik de interface wel een stap terug t.o.v. Zebra, virutele patchchords heb ik nooit zo gehoeven, maar zelfs ondanks de slechte YouTube kwaliteit, lijkt het met de klank de goede richting op te gaan!

Leuk instrument, echter ik heb zelden zo saai iemand iets horen presenteren!!!!!

Hahaha, Ik ken ook een paar Finnen en die zo engels praten. Weloverwogen en zonder emotie. Hebben wel humor, maar dat komt er dan zo gort en gort droog uit.

Nee, Microsoft Sam heeft nog meer emotie. Wel leuke synth trouwens!

aaaah mooi, ik vind dit weer handiger met cords, zal wel omdat ik het gewend ben....
ben heel benieuwd :)

Hanz, je KVR url werkt niet..... :(

Ik heb hem van de week ook gekocht.

Erg mooie plugin...maakt het weer een beetje goed dat me modular weg is.

Ik vind dit toch wel handiger dan al die fysieke kabels patchen....

Back