digitale drumstel gezocht

Status
Please reply by conversation.

Synthequ

Stamgast
Hey,

Gezocht een zo goed als complete digitale drumstel.
Drumstel heeft pads slaggevoeligheid en midi aansluiting nodig.
De drumstel moet wel in goede staat zijn. Gebruikssporen is niet erg.
Ouderdom is niet zo heel erg van belang.

Weet je toevallig iemand die er 1 kwijt wil??? hoor ik het graag.:okdan:

Graag binnen een bereik van 50km vanuit Alphen a/d Rijn (zH).

Heb nog een Roland TD12 kit + extra delen staan. Ik weet, het is zo'n beetje de duurste kit die er is, maar wel alles er op en aan. Laat maar weten of je interesse hebt.

Heb nog een Roland TD12 kit + extra delen staan. Ik weet, het is zo'n beetje de duurste kit die er is, maar wel alles er op en aan. Laat maar weten of je interesse hebt.

Hey Toetsenmannetje. Ik heb interesse , kan je mij via pb bereiken en doorgeven wat je kwijt wilt en voor welke prijs.
Dank,
John

sorry dat ik hier zo even op verder borduur, maar vroeg me iets af:

wat zijn die hexagonale drumkits die je zo vaak in 80's videoclips ziet ? Ben zoiets nooit "in het echt" tegengekomen.

sorry dat ik hier zo even op verder borduur, maar vroeg me iets af:

wat zijn die hexagonale drumkits die je zo vaak in 80's videoclips ziet ? Ben zoiets nooit "in het echt" tegengekomen.

De hexagonale drums die je ziet in 80's videoclips zoals die van prince bijvoorbeeld, zijn de Simmons drums. Simmons was toendertijd zo'n beetje de pionier op het gebied van electrische drums.

De hexagonale drums die je ziet in 80's videoclips zoals die van prince bijvoorbeeld, zijn de Simmons drums. Simmons was toendertijd zo'n beetje de pionier op het gebied van electrische drums.

Geweldig om zo op de hoogte gebracht te worden :okdan: , maar de vraag blijft voor mij wel : gezocht drumstel voor mij en mijn dochter met handicap. Mijn dochter is weg van muziek en het lijkt mij leuk als ze haar wens ook kan vervullen*D.

John

Vraag blijft staan :)

Status
Please reply by conversation.
Back