Hoe vaak maak je je gear schoon?

Uitblazen met perslucht

Inderdaad uitblazen met DROGE perslucht. Niet te veel druk. Voor de rest een mild sopje. Contactspray voor mechanische contacten. En oud hard geworden vet in bv een toetsenbord verwijderen en nieuw high-tech vet erin. Dit blijft beter/langer smeuig. Of het echt nodig is? Maar ik hou ervan om dingen weer als nieuw te maken.

Uitblazen met perslucht, dicht maken en dan stofzuigen.

En dan vliegt er dus weer nieuwe stof door de kamer, want een stofzuiger blaast 15% van wat hij heeft opgezogen er weer uit.

Of je moet gewoon gewoon heel lang blijven stofzuigen, dan wordt die 15% steeds minder toch? Het blijft wel 15%, maar dan van minder stof.

Heheh... nou nou... en hoe noen mensen met katten da dan? Maken die vaker schoon?

Ik zie het wel weer. Ik doe da nie zo vaak als de meeste. Maar da wist DenDer al ;-P

De ARP staat trouwens weer nix te doen. lol

BOEM????

BOEM????

Ja BOEMMM!!!!......je hele huis weer onder het stof alleen nu ken je t niet meer opzuigen vanwege een ge-explodeerde stofsucker.

Enne Rob ken je die ARP dan niet beter wegdoen?

Tjah... hij is nie van mij ook. Zal um 'n mooi plekje geven voor de tijd dat ie hier staat. Misschien met stofhoes... :-)

Heb afgelopen weekend nog met de eigenaar best veel bier op gedronken. En 3 stapels pallets op gestookt. Maar die was ook al niet zo van het poetsen... (on topic)

Moehahah... en van de haren weer 'n kwast maken om je gear af te stoffen..

Back