ff voorstellen

Maligne

Nieuwkomer
Hallo mensen

mijn naam is Wouter en ik kwam dit forum tegen omdat ik op zoek ben naar een leuk apparaat waar ik me mee kan vermaken.
Ik ben zelf dj en draai voornamelijk techno en oldschool.. En ik vind dat het tijd wordt om ook een wat te gaan experimenteren met het maken van muziek.. Ik denk zelf een een groovebox of sampler, als iemand van jullie goede tips heeft hoor ik ze graag.. Ik ben van plan techno te gaan maken

Nou, ik ga even rond sneupen op het forum... :walker:

ciao

Hallo Vizion
bedankt voor je tips ga ik zeker even checken, ik zat zelf ook al te denken aan rs7000

Ook zit ik te denken aan en su700, dit omdat ik die ook kan gebruiken met djen.. (weet ik toevallig omdat een kennis van me er ook een heeft)

Ja ik heb wel en bepaald budget dus erg nieuw en duur zal het niet worden.

greetz

Yamaha RS7000 (Groovebox, sampling=optioneel)

Sampler is gewoon ingebouwd, hoor ;)

..en súper trouwens :)

Geluiden van de RS vind ik zelf wat minder, maar is een heerlijke, makkelijke techno-bak (zeker ook voor live)!!

MC-909 is ook een optie [ook incl. sampler], maar die vind ik wat omslachtiger in 't gebruik..(geluiden zijn wel weer mooier, vind ik)

..o ja, welkom!
:D

Mocht je ooit 'ns in Venray komen, ken je wel 'n keer komen kijken hoe de RS7000 en de MC-909 werken/klinken.

Zekers! Dat maakt de RS helemaal gaaf!

Optie (die moeilijk verkrijgbaar is..) is de extra outputs kaart. (en uiteraard de SmartMedia cards)

Als je aan een SU700 denkt kun je je volgens mij aan een RS7000 geen buil vallen. Die is van de zelfde maker en een paar generaties verder (en dus waarschijnlijk een stuk leuker/toffer/vetter/handiger/intuitiever).

Veel plezier hier.

Back