Te koop: mijn Roland VR760 (of V Combo). Met geweldige Hammond sounds (inclusief drawbars) en leslie effecten, veel instelmogelijkheden. Een perfecte Rhodes, met 4 effecten (tremolo, wah, phaser en chorus) en veel instelmogelijkheden. Het waterfall klavier maakt het spelen vd Hammond tot een sensatie.Tevens een prima piano sample (die van de RD 700). Tenslotte een aantal presets van veel gebruikte synth sounds (strings, bass, brass etc). Als je genoeg hebt van het gesjouw met een Rhodes of Hammond en wilt op een gemakkelijke manier het podium op (of de studio in), dan is dit een heel erg goed apparaat. Je krijgt 'm inclusief een mooie gigbag.
Hij is niet gemakkelijk meer te verkrijgen maar ik speel momenteel te weinig live om 'm nog te houden. Dit is dus een kans die niet vaak voorbij komt! Aan de houten zijkanten heeft deze synth lichte beschadiging. Voor de rest is hij echt prima in orde.
Ik wil er graag 1350,- voor hebben.
Hij is niet gemakkelijk meer te verkrijgen maar ik speel momenteel te weinig live om 'm nog te houden. Dit is dus een kans die niet vaak voorbij komt! Aan de houten zijkanten heeft deze synth lichte beschadiging. Voor de rest is hij echt prima in orde.
Ik wil er graag 1350,- voor hebben.