techno of tekno ?

Sinds wanneer draaien Dave Clarke en Benny Rodriguez Tekno dan??

Ik zie trouwens niet in hoe dit organisaties in de problemen zou brengen of in hoevere dit niet repsectvol zou zijn. De meeste soundsystems hebben tegenwoordig ook allemaal hun eigen site enzo. Ok, je moetmisschien niet alle details voor een aankomend feest gaan posten, maar meestal is dat toch nog niet bekend (behalve bij de systems zelf dan). Waarom zou iemand niet om informatie mogen vragen? Of mag je niet op feestjes komen als je geen contacten in de scene hebt? Gaat toch een beetje in tegen het hele principe van Tekno vind ik. (vrijheid blijheid enz :))
Maarja, ik ben ook eigenlijk een beetje overgestapt op Goa feestjes i.p.v. tekno. Minder last met de politie :)

Teqnology HMH Amsterdam

Teqnology HMH Amsterdam

Ik ben er stuk of 2-3 keer geweest. Een ding staat vast: als je echt wilt genieten van een geweldige sound en hypnotiserende lasers dan moet je bij Heineken Music Hall wezen.

Geluidsysteem is ongeevenaard. Ze hebben daar geen vaste installatie. Elk feest of band regelt het zelf dus altijd een passend systeem voor de thema van de avond.

Acoustic is zo dat de wanden 80 procent van het geluid absorberen zodat je het gevoel hebt dat het een openlucht feest is. Dus je hoeft je keel niet kapot te schreeuwen als je wilt lullen. Zelfs 5 meter van de speakers kun je elkaar nog duidelijk horen terwijl er een machtige bass te horen is.

15 maart is er weer een Teqnology feest van q-dance. Persoonlijk ga ik altijd naar HMH om echt te feesten. Je hebt daar gewoon ruimte zat om te dansen zonder dat je iemand op de voet trapt. WC en gardrobe is GRATIS. Feesten tot 7 uur in de ochtend en het is vlak naast de metro station. Wat wil je nog meer?

Origineel geplaatst door STicKX
even dit: teKno is geen teCHno... :D

domme hokjesdenker.. de meeste weten niet eens het verschil tussen trance en techno, laat staan tekno, techno.. kap daar eens mee..

Go KRZ!

Je bent in vorm vandaag! :duivels:

Origineel geplaatst door krz
domme hokjesdenker.. de meeste weten niet eens het verschil tussen trance en techno, laat staan tekno, techno.. kap daar eens mee..

Als je mij een uur laat rijden naar een feest waar in plaats van tekno techno wordt gedraaid heb je het anders toch aan de stok met me :D

Origineel geplaatst door bikkel
Als je mij een uur laat rijden naar een feest waar in plaats van tekno techno wordt gedraaid heb je het anders toch aan de stok met me :D

Morgen, 21 uur tekno bij mij thuis... routeplanner pb'en? :duivels:

kopje tek-no met of zonder ..?

kopje tek-no met of zonder ..?

nou neem ik zo de bus, mu high tekno shoes aan .......GO
ben ik idd geval op tijd
zet jij dan een kopje tekno,
met melk&suiker erin as ff kan
seen ya

Origineel geplaatst door krz

Zit toch wel een behoorlijk verschil tussen tekno en techno. Tekno is ook meer een "way of life", en niet alleen een naam voor een muziekstroming. De Heineken Music Hall is dan dus wel ongeveer het tegenovergestelde van Tekno, ongeacht wat voor muziek er gedraaid wordt. :)

Origineel geplaatst door King of Snake
Zit toch wel een behoorlijk verschil tussen tekno en techno. Tekno is ook meer een "way of life", en niet alleen een naam voor een muziekstroming. De Heineken Music Hall is dan dus wel ongeveer het tegenovergestelde van Tekno, ongeacht wat voor muziek er gedraaid wordt. :)

Tekno is typisch iets voor kraakfeestjes. Nou is een kraakfeestje inderdaad een heeel andere sfeer als de Heiniken music hall. Maar het valt me vooral op dat er de laatste tijd ontzettend veel van die massale feesten gegeven worden, met 3 zalen, voor ieder wat wils. Dat is ook nooit de bedoeling van teCHno geweest..... Daarvoor hebben ze immers hardtrance voor uitgevonden! Maar goed, tekno feestjes zijn meestal wel leuk (nou ja, die weinige feestjes waar ik ben geweest) omdat er een goede sfeer hangt! DNB, techno, tekno, electro, acid, wat maakt het uit!! het is toch allemaal gaaf en die soorten kan je over een kam scheren, als het gaat om de niet-foute-lui die erop afkomen. Maar muziek installaties zijn meestal brak, en als je pech heb sta je de hele nacht met je sjaal om te dansen :) Maar goed, je kan niet alles hebben hé.

tekno, techno en scmekno = allemaal hetzelfde... boemboemboem en bliepbliepbliep
alleen toen ze techno in de heieken musichall gingen draaien werd er door de harde kern een lettertje omgedraaid om het "real" te houden.

jep zo is techno hetzelfde als gabber en hardstyle en trance en goa en acid en electro en trip hop en idm
allemaal bliep bliep

maakt verder niet dat mensen de "nuances" niet accepteren

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door matt second
jep zo is techno hetzelfde als gabber en hardstyle en trance en goa en acid en electro en trip hop en idm
allemaal bliep bliep

maakt verder niet dat mensen de "nuances" niet accepteren

idd :)

heheh hmmm, ik ben een domme hokjes douwer ;)

je kan wel zeggen dat tekno en techno (en goa en gabber etc) hetzelfde is, maar dat maakt het nog niet waar. ;)

was ik de knipoog vergeten ?

natuurlijk zijn al die benoemde stromingen niet hetzelfde, daarom heten ze ook anders.
en ja , dat sommigen nou een hekel aan een bepaalde soort hebben en het dan op een hoop gooien met ander stijlen , dat ligt aan hun

Origineel geplaatst door sander
Ik dacht dat tekno meer van dat domweg harde gebeuk was en techno wat meer gevoel heeft/ muzikaler is.
Maar niet dus?

"Echte" tekno is de wat vagere psychedelischere en rauwere kant van techno.
Maar wat veel mensen tekno noemen is eigenlijk gewoon hardcore zonder commerciele inslag.

"dom gebeuk" voor de meesten dus ;)

Back