Hallo dan!!!!!!!!

teknopaniek

Ingeburgerd
Ok dan! Ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben Bas als teknopaniek. Ik ben nieuw in het maken van electronische muziek, maar ben al een jaar of 7 fanatiek naar Hardcore/Terror aan het luisteren en de laatste 3 jaar is daar HardTekkno en AcidTekkno bijgekomen. Voorheen heb ik altijd in bands gespeeld. Als gitarist (dat in de eerste plaats), maar ook als drummer, zanger. En stijlen als Black, Death, Grind, Punk (echte!) en vooral veel STOOOOOONERRRRRR!!!!!!! Verder ben ik eigenlijk alleen maar bezig met muziek en nu MOET ik ook TekknoTerror gaan maken. Van mezelf dan......
Dus aangenaam! :doei:

hello.jpg
..enne welkom, he!:D

hmmm, leuke combo: Tekno+Metal!!:{

Goedemorgen en welkom op het forum:D

Stoner rules! Vanavond trouwens in Doornroosje-Nijmegen: The Heads (UK) + Astrosoniq (NL) Fuzzen maar!
Stoner en Tekkno, meer heb je niet nodig! :okdan:

Alt het ff kan ga ik zekers wel naar leuke illegale feestjes. Ben alleen net verhuist en nu op zoek naar fesstjes in Nijmegen eo. En dat is geen vetpot volgens mij!

Welkom !!!!

Hallo en Welkom TecknoPaniek!

Kreatief met Urk

Kreatief met Urk

Ik heb nog 'n ouwe dot-matrix printer staan; met leuke Excel-lijstjes
een werkelijke techno-drumcomputer (maak een loop van je ketting-
papier om je nummer zo lang als je wilt te laten duren).
En geen bio-vakantieoord-for-onte-flor beats maar geavanceerde ratels
diep uit de machine zelf.
Oude wekkers (Obergrossmuttermodel) zijn ook leuk als high hat.
Om nog maar te zwijgen van een fijne Underwood ( niet Ian, maar de schrijfmachine)
als zwiepend snertje.
Weg met de kapotgequantizede midi-meuk, this is the real thing, this is reality.
Ik ben er van overtuigd datterier nogun paa andru kreatievelingen zijnmet de beterdere
tips.

Bij de weg, welkom, ouwe teknokraat,
ISPdeRuiter

Back