Synthesizers in Aphex Twin's "Analord"

sorry maar ik vindt bovenstaande toch niet van hetzelfde niveau als aphex twin / afx / analord

sorry maar ik vindt bovenstaande toch niet van hetzelfde niveau als aphex twin / afx / analord

zeg ook niet t zelfde wel squarepusher / aphextwin heldere strintapyten / riedel .. textures ..

omschrijf datmaareens :D
kettel vink erg lkkr meer gangbaar klinken :engel:
is veel newer en waarschynlijk met vst teknology in elkaar gedraaid
analord zn kracht ligt in de simplese van werken met de bekende tr machienes
en t niet standaard recorden ...want iedereen kan een tr606/303 laten lopen en zn ding laten doen
uniek wordt asje een iegen sound er van weet te bakken

gewoon volharding met de nodige myths er omheen en op een gegeven moment maakt het niet meer uit wat ie maakt...
Sorry maar dat klinkt beetje als: "als mensen eenmaal denken (te weten) dat je gek bent, kan je alles zeggen"

Ja, nogal wiedes.. en ok, wellicht maakt het hemzelf ook niet meer uit wat hij maakt, maar het blijft herkenbaar cq onmiskenbaar RDJ.. 1 stottertje, 1 weird snel galmpje tussendoor.. en je kan het horen dat hij het is. Ik kan ook een verfdoek volkwakken met de mondriaan kleuren, of de van Gogh stipjes, of de picasso strepen.. maar een kenner pikt de echte er zo uit.

Dat is idd volharding, en er zijn de nodige myths, maar zoals je het stelt lijkt het net alsof dat simpel is.. en ik weet zeker dat zoiets niet simpel is.

Back