• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektron SPS-1 Machinedrum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mario

Naar de knoppen...
te koop Elektron Machinedrum SPS-1 nieuw in doos met garantie voor €1000,-

Weg is weg :D

gr. Mario

tel:0651703767

Als ik rijk was geweest, dan had ik hem wel gekocht :D

Leun tegen een licht failissement aan ;{

1000 euro!!! Potverdikkie Mario, had je niet kunnen zeggen dat je hem uiteindelijk toch weg zou doen!!! Dan had ik even gewacht... Argh!!!

Heren mensen, als Mario verteld dat hij bepaalde dingen nooit wegdoet, niet geloven :D

hahahaha, had deze reakties wel verwacht. Wil morgen een tb303 halen vandaar deze rush jongens. Heb ff snel centjes nodig snap je!! Heb de TR909 terug en vind het daarom een beetje teveel van het goede om daar ook nog een MD bij te houden bovendien past hij achteraf gezien toch niet helemaal in m'n setup...

gr. Mario

Zoals ik al zei Allen ben ik veel te snel uitgekeken op dingetjes!!

Tja kan er ook nix aan doen :D

Origineel geplaatst door mono-poly
conclusie de TR-909 is toch wel beter dan de machinedrum :D

Rare conclusies trek jij zeg !?

*D

Voor hetgeen wat ik er mee doe wel Mono-poly... dus ja :D
Maar de MD is echt fantastisch hooor, kunnen weinig andere drum/groove machines tegen op.

lekker lo fi ja

lekker lo fi ja

Origineel geplaatst door mono-poly
leuk zo een MD als je lekkere lo-fi shit wil maken

OP 24 bit 96kHz lekker lo fi ja!!

Re: lekker lo fi ja

Re: lekker lo fi ja

Origineel geplaatst door DJ_LecZ
OP 24 bit 96kHz lekker lo fi ja!!

DJ_LecZ .... hou nou maar op ... ;) tegen monopoly 'kan je toch niet op' hij is een analogen freak. En zal nooit toe geven ... anders was hij natuurlijk geen freak. Zijn 808 klinkt vetter/analoger/meer groovie/meer vintage enz enz.
Ondertussen ben ik het weer met jou eens ... want ik geil ook meer op een MD ..... mja smaken verschillen.

:D :D :D

ik ben geinteresseerd en heb je en pb-tje gestuurd! moet weer heel veel gaan werken :stupid

Re: Re: lekker lo fi ja

Re: Re: lekker lo fi ja

Origineel geplaatst door glennplumber
[B Zijn 808 klinkt vetter/analoger/meer groovie/meer vintage enz enz.

[/B]
:) :) :) Hahaha echt waar joh?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back