Korg legacy ms 20 sequencen

303zalig303

gebruikte oscillator
hallo,

ik zou graag men ms 20 wil laten sequencen met een leuke soft-stap-sequencer. heeft iemand een idee waar ik er één kan vinden (liefst gratis) en hoe dit in zijn werk gaat ? ik heb weinig ervaring met vst's.

moet ik bijvoorbeeld de Legacy Cell opstarten om te kunnen sequencen. Of kan ik live gebruiken ? heb echt geen flauw benul !

:)

super ! Merci Hyper. Die zocht ik eigenlijk, wist dat die bestaat. Mag ik van iemand weten hoe ik hier mee te werk ga aangezien men mac neit weet met welk programma hij at moet open. Of moet ik het via een programma openen ?

gr

Dat is een vst dus zul je die in je (vst compatible) sequencer moeten laden/installeren.

Als je zoals ik de softversie van de MS-20 hebt, kan je deze op een spoor laden.

Zelf ben ik ook nog aan het leren hoe ik bvb het filter kan moduleren met behulp van automation. Maar ik denk dat het allemaal nog experimenteler kan als je een andere parameter koppelt. ;) Heb je de patchkabels ookal van plaats eens veranderd?

in legacy xell en ms 20 zelf kan ik dus alleen maar .fxb bestanden laden en die clock is .sep

live ken ik niet goed genoeg om een vst te laden precies.

proberen proberen !
hulp ?!

Met de tip van Sunny-Pedaal is het me zojuist gelukt om de standalone synths van de Korg Legacy aan m'n Electribe EA-1 te koppelen.

;) Dit werkt super en erg inspirerend, zoniet verslavend! 8~

'k Ga zo meteen eens in FL Studio de vst-versie proberen te koppelen aan de stepsequencer van Meesha. ;)

M'n Apollo Stepsequencer is een VST plugin, ik weet niet zeker of het ook op een Mac draait. Er is een handleiding bij te vinden op de website. Verder heb ik er een filpje van gemaakt met een kleine demo.

Mocht je nog vragen hebben over de werking dan hoor ik het wel!

Laatst gewijzigd:
Back