Beste Synthers,
Mijn DAW is overleden (welke eigenlijk al aan vervanging toe was) en vroeg me het volgende af.
Voor m'n werk maken we veel gebruik van Aopen mini PC (semi industrieel) en zou willen kijken of deze als DAW inzetbaar is.
Het gaat om de Aopen DE-945CD
Memory: DDRII 533/667
chipset: Intel 945GM+ICH7M Chipset
Graphics: Integrated VGA Engine in 945GM chipset (Intel GMA 950)
Processor: Socket M, FSB 533/667MHz moet nog gekocht worden
Ik maak voornamelijk gebruik van Hardware gecombineerd met wat soft synths. Aangezien het een intel Mobile ding is maak ik me een klein beetje zorgen betreft Harddisk (net zoals bij laptops)
Hoe denken jullie hier over het geheel? Wel lekker klein ding en redelijk stil. Hij heeft overigens een firewire outlet voor mijn MOTU interface.
Mijn DAW is overleden (welke eigenlijk al aan vervanging toe was) en vroeg me het volgende af.
Voor m'n werk maken we veel gebruik van Aopen mini PC (semi industrieel) en zou willen kijken of deze als DAW inzetbaar is.
Het gaat om de Aopen DE-945CD
Memory: DDRII 533/667
chipset: Intel 945GM+ICH7M Chipset
Graphics: Integrated VGA Engine in 945GM chipset (Intel GMA 950)
Processor: Socket M, FSB 533/667MHz moet nog gekocht worden
Ik maak voornamelijk gebruik van Hardware gecombineerd met wat soft synths. Aangezien het een intel Mobile ding is maak ik me een klein beetje zorgen betreft Harddisk (net zoals bij laptops)
Hoe denken jullie hier over het geheel? Wel lekker klein ding en redelijk stil. Hij heeft overigens een firewire outlet voor mijn MOTU interface.
Dat ding maakt alleen een vreselijke takke herrie na een uurtje raggen. Ga nu in ieder geval m'n voeding vervangen want deze maakt het meeste herrie. Het mini PC verhaal is dus van de baan.