De vetste tracks van powernoise, industrial, tekno, EBM en alles tussenin!

ook een lekker nummer:D

men oh men... ik ga hem niet eens luisteren, dan is m'n dag verpest. het enige wat ik over ze kan zeggen is, divine infekt is dé shit, maar de rest is gewoon shit. gitaren horen helemaal niet bij dat muziek jongens!
waar zijn die idioten toch mee bezig laatst? en die nero, zo vatsig posen als de een of ander gothic elektro hoertje.
old skool:
PsyclonNine_pic.jpg
new skool:
Psyclon+Nine+cthotel.jpg

nuff said!

Grunt, the master.....

wel brute shit ja. ik mag me er wel wat meer in verdiepen eigenlijk. ik heb van grunt alleen seer of decay gehoord. was wel oke, maar ook nat overdreven brutale noise wat je in die youtube clip hoort. aanraders?

man... dat ik al zolang geobsedeerd geweest ben met power electronics zang en nooit eerder deze gehoord heb:
sody.jpg

[The Sodality - Beyond Unknown Pleasure]
zeer atmosferisch muziek wat verder niet overdreven boeiend is, maar die zang... man! fucking hardcore. oke, qua concept heb ik ook zoiets van, whatever ("the younger the better!" uh, nounou...) maar hij is zo veel overtuigender als de meeste p.e. zangers die ik gehoord heb. je ziet het niet aankomen, maar wanneer die begint te flippen moet je oppassen!

p.s. deze gisteren ook eens doorgeluisterd:
cover.jpg

[Skin Crime - s/t]
true stoner masterpiece
! je kent het misschien wel, van die noise platen die zo aangenaamd luisteren bij een avondje met je maten thuis op de bank met een biertje en een dikke joint. vrijwel foutloze plaat, behalve dat het misschien niet zozeer iets is voor een actief luisterbeurt, maar die platen moet je nou ook eenmaal hebben.

Skin Crime is mij buiten was osse compilatiestukken niet bekend, te checken

Grunt aanraders: de nieuwe (petturien rooli), Terror And Degeneration, Last Grip To Sanity, z'n live 3xcd box voor brutaliteit, erg goei live tapes, paar goei splits (met Cloama bijvoorbeeld) etc etc

The Sodality is ongeëvenaard, echt gestoord (en niet wegens 'extreem luid of hard' ofzo)....

men oh men... ik ga hem niet eens luisteren, dan is m'n dag verpest. het enige wat ik over ze kan zeggen is, divine infekt is dé shit, maar de rest is gewoon shit. gitaren horen helemaal niet bij dat muziek jongens!
waar zijn die idioten toch mee bezig laatst? en die nero, zo vatsig posen als de een of ander gothic elektro hoertje.

de gitaar is zo vervormt dat ik hem niet eens meer kan horen:P
mij boeit degene niet die het gemaakt heeft:P
muziek is best wel OK;)

maarja, wie ben ik.

yo, bedankt voor de aanraders! ik zal ze vanavond even afgaan.

The Sodality is ongeëvenaard, echt gestoord (en niet wegens 'extreem luid of hard' ofzo)....

ik vrees dat dit klopt ja. dan ook nog's het feit dat het uit mijn geboortejaar komt, ongelooflijk.

mij boeit degene niet die het gemaakt heeft:P

ja oké, het klopt wel dat je de muziek van iemand evengoed moet kunnen waarderen ondanks dat je de artiest een eikel vindt. maar wanneer mijn oude lievelingsband in een keer als een stel fashion hoeren op de podium gaan staan, dan irriteer ik me eraan. laat staan dat ik interesse in een band verlies wanneer zo hip worden. zelfde probleem heb ik met sunn o))) gehad.

maarja, wie ben ik.
you're marky mark!
marky-mark.jpg

yes!
wat gek dat hij toendertijd toch veel op de radio stond. bijna zo idioot als the ice man.
Vanilla_Ice_Cool_as_Ice.jpg

...yeah, just like those pants, buddy.

Ik ken Marshall wel, maar het is een heel naar arrogant kutventje. Ik ken eigenlijk niemand die hem mag. Het is een vervelend mannetje. Bij optredens blijft hij doorgaans ook in de kleedkamer. Ik heb in Denver meegemaakt dat een promotor uit San Fransisco speciaal de moeite nam om wat dichterbij te komen zodat ze haar middelvinger naar Marshall kon opsteken toen de belangrijke popster (ha!) aankwam. :D

enkele favoriete industrialtracks:

SPK - Slogun (MIJN ABSOLUTE FAVORIET!!!!!!)
SPK - Emanatiön machine
Dive - There's no hope (live action-versie)
Dive - Dead or alive
Konstruktivists - Veer
Einstürzende Neubauten - Tanz Debil
Einstürzende Neubauten - Armenia
Esplendor Geometrico - Muerte a escala industrial
Esplendor Geometrico - Raskin
Laibach - Država
NON - Rise
P16.D4 - Kühe in 1/2 Trauer
Sprung Aus Den Wolken - Noch lange nicht
Throbbing Gristle - Walls of sound
Throbbing Gristle - Discipline (de Youtube-versie!!)
Controlled Bleeding - Scourge tides
Vidna Obmana - Ignore the beast from inside
P.D. - Alltag

hier is SPK - Slogun:

En ik ben niet eens zo'n diehard genreliefhebber, ik ben meer into new wave 8)
Maar bovengenoemde industrialtracks vind ik dus wel echt TOP.

Voor power electronics ben ik niet echt te vinden... stelt muzikaal weinig voor naar mijn bescheiden mening, de meeste van die bands moeten het gewoon van hun evil uitstraling en nazi/seriemoordenaar-symboliek hebben :bekdicht:

Laatst gewijzigd:
Hey danny ook weer trug?
Mijn favo DIVE momenten:
Machine gun baby
Under attack
Power of passion
True lies two
There's no hope
En van SPK:
Germanik
Slogun (de best)
Laibach:
Vade retro... (van nova akropola)
Brat mai
En gitaar industrial:
Skin Chamber-In the sewer of dreams (zij-project controlled bleeding, krijg ik echt kippevel van dat nummer)
Sielwolf-Verstärker zerstört/Wüste europa/Nihilon
En van de 'heilige' Esplendor geometrico 90% van de totale discografie.
Blackhouse de albums:
Pro-life
Hope like a candle
Five minutes after I die
Holy war Gewoon alle nummers zijn super. Op pro-life na heb ik ze ook op vinyl.
Mental destruction de albums:
When madness strikes
The intensity of darkness
Straw Ook helemaal goed.
Muslimgauze- Uzbekistani bizzarre and shouk

Ben blij dat mijn vrouw&ik daar het zelfde over denken. Ik mot er niet aan denken 1of2 van die ADHD koters in mijn huis te hebben. Heb't nl ook van mijn pa geërft, dus het is echt een familie kwaaltje(opa ook). Heb er ook niet het geduld voor. Respect hoor, want het valt niet mee om je kids een goede opvoeding mee te geven. Maareh industrial en kinderen gaat toch niet echt goed samen? want de kids van mijn zus vinden dat echt helemaal nix. Ben trouwens wel al oud oom(m'n zus=oma geworden 4jaar terug). Mijn jongste neefje is nu 21. De tijd vliegt wat dat betrefd.

Back