[Circuitbent Electronica] Ruistuin - Vervelend onkruid

Ruistuin

ruisvanger
Even een nieuw probeersel van vanavond. De basis bestaat uit een loop uit de ER1, gesampled in een circuitbent SK5, bewerkt door Kaos pads, een Bitrman, en nog wat andere effecten. Er is geen onkruid beschadigd tijdens het opnemen van de track :)

Attachments

• Ruistuin - Vervelend onkruid.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 84
Laatst gewijzigd:
heel gaaf...... (ik denk dat het aan de mixdown in je DAW komt dattie wat brakjes overkomt)

maar desondanx dat nog steeds een hele phatte track.

Dank je voor de comment.

Ik weet niet of het door de DAW komt, het geluid komt uit 8 bit sampler die door de bends vrij ruw kan klinken.
Ik ga wel nog eens proberen om een andere instelling van DAW op te nemen, kijken of ik hem nog iets helderder krijg.

Wellicht een mooie plugin over je master out. en dan een nieuwe mixdown maken oid.

Als tie iets voller klinkt komt ie m.i. beter tot zn recht....(maar das smaak natuurlijk)

Oh nee vol klinkt t toch wel ?
Alleen de hoge tonen blijfen ingebreken.
Ik zou voorzichtig wat distortion op het hoog zetten of wellicht een exciter gebruiken met wat reverb.

Als ik zo vrij mag zijn doe ik het zelf, vink leuk om te doen :)

Oh en het belangrijkste ik vind het wel vetjes hoor niet saai in iedergeval.
Lekker onvoorspelbaar.
Alleen de mix helpt de boel om zeep.

Ik zou er nix meer aan doen! Het vleugje rouwe shit past er wel bij. Al die ruis loze rommel is ook nix...

^^ Dank je. Toch denk ik ook zelf wel dat ie wat te dof is, maar het rouwe randje is ook zeker zo bedoelt.

Ik ga hem eerst zelf nog eens proberen te bewerken... Ik denk dat ik met wat meer werk aan de mix nog het een en ander kan bereiken.

@ Negative Plus: Be my guest... ben wel benieuwd naar je resultaat. Ik kan je als je wilt de WAV sturen.

Och, beetje met audacity klooien scheelt soms al ietsje..

(2 min. werk en klein beetje filter/boost)

Back