• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Clavia G2 Engine

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Devoon

Ingeburgerd
Te koop: Clavia G2 Engine

Verkeert in goede staat, de engine heeft een paar plekjes waar de lak is beschadigd. De G2 heeft in een rookvrije (thuis)studio gestaan. Inclusief geprinte handleiding. Prijs: €575. Stuur een pb voor meer info en foto's.

Attachments

• G2.jpg
    G2.jpg
    57,4 KB · Bekeken: 85
De Clavia G2 Engine kan ook geruild worden met een Moog Voyager RME met bijbetaling van mij natuurlijk

De Clavia G2 Engine kan ook geruild worden met een Macbeth M3X of een EDP Wasp met bijbetaling van mij natuurlijk

Ik ben niet meer op zoek naar een Moog Voyager RME, Macbeth M3X of een EDP Wasp, maar andere ruilmogelijkheden zijn:

Moogerfooger MF-102 Ring Modulator
Moogerfooger MF-103 12-Stage Phaser

De G2 kan ook geruild worden voor een Doepfer Maq 16 of Signal Arts Maps (met mogelijke bijbetaling afhankelijk van het apparaat).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back