• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop/ruil : POLYMOOG

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CV - neurotrans

Ingeburgerd
Spreekt voor zich, denk ik .

Polyphone monster MOOG - met +_ 100 knoppen en faders.
Hij staat niet bij mij in huis, en heb er laatst bij een maatje even naar staan kijken.
Deze jongen wil de bak verkopen, hij doet er nl. verder niks mee en hij heeft hem geërft.

Geïnteresseerden kunnen me mailen

groetjes van dirk

Het volgende is het geval :

De bak is in middelmatige staat, voor zover ik weet na 10 minuutjes kijken/luisteren.
Toen we m aanzetten, had ie X jaar uitgestaan. Hoogst waarschijnlijk zit de bak vol stof, en misschien moeten enige uitgangen vervangen worden. Wat me iets meer zorgen baarde was een zachte, constante (hoge) toon op de achtergrond, niet afhankelijk van het aanslaan van toetsen. Ik denk dat een vd voice-units' vca's kapot is, maar ik ben verder ook geen deskundige
Er zijn +_ 5 toetsen die het niet meer doen, maar dat is niet zo moeilijk te fixen (komt denk ik ook door stof etc.)

Dus, zoals bij aanvang van dit bericht gezegd, middelmatige staat... maar niks onoverkomelijks.

prijs- aub vd week even mailen: ik bel vandaag de huidige eigenaar om dit te bespreken, en om hem schoon te maken..

groetjes, Dirk

Tristan, uit Utrecht.

De synth was van z'n vader, maar die is enkele maanden geleden overleden. Je zei Leo, uit Utrecht? Het zou kunnen dat zn vader zo heette, hij woonde iig al erg lang boven Het Oude Pothuys, in Utrecht. De man was voornamelijk bezig met amateurtheater, en was volgens mij mede-oprichter van het SCA, Stichting .... Theater in Utrecht.

groetjes dirk

Origineel geplaatst door CV - neurotrans

Er zijn +_ 5 toetsen die het niet meer doen, maar dat is niet zo moeilijk te fixen (komt denk ik ook door stof etc.)
... maar niks onoverkomelijks.

En dat zou nou net wel 's kunnen tegenvallen. Doen deze toetsen het op allebei de golfvormen niet? Het zou namelijk ook wel eens een probleem met de chips op het dividerboard kunnen zijn. En dan heb je een klein probleem.

Ik snap nu nog niet dat zo'n Gary Numan gewoon de wereld rondging met zo'n ding. Ik heb er 2 of 3 keer mijn tanden op stukgebeten; ze gaan onder je handen kapot.

Maar als je van elektronica houdt, dat zit er genoeg in!
Succes.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back