• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nieuwe Chameleon, K-5000S, A-3000 V2, ...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PVH

Ingeburgerd
Soundart Chameleon NIEUW, nooit gebruikt €350
Kawai K5000S in nieuwstaat, volledig nagezien en met nieuwe backlight €500
Yamaha A-3000 V2 (128 ram, 200 HD, SCSI) €150
2x Behringer Composer MDX-2000/2100 €100 voor beiden
Flightcase op wielen 15 units €35

De A-3000 V2 + 2x Composers + 15 units flightcase op wielen en een GRATIS D&R Stereo limiter er bovenop voor €200

Verder zoek ik ter inruil (mits opleg daar waar nodig) aan een reële prijs de volgende toestellen in perfecte staat :

Yamaha FS1R
Waldorf Q Rack
Waldorf Microwave XT

De Waldorf Q Rack is gevonden, nu de 2 andere nog.

Ook al wat ruilvoorstellen gehad, maar ik zoek echt wel de Microwave XT en de FS1R, niets anders.

De veel gezochte, maar weinig te vinden Kawai K5000S mag 50 euro af, dus nu voor 450.
Heb ik al vermeld dat hij een subliem toetsenbord heeft, een zalige arpeggiator, en klinkt als een dijk. Hij gaat enkel weg omdat ik plaatsgebrek heb, en ik mijn keys vervang door rackmodellen.

De Yamaha A-3000 V2 mag ook 50 euro af, dus nu 100.

Ik heb ook nog een nagelnieuwe, nog nooit gebruikte Soundart Chameleon staan die voor een habbekrats weg mag. 10-talle synths en fx processors in één toestel nu voor slechts 350, (heeft +1000 gekost).

Alles in nieuwstaat, in rookvrije ruimte gebruikt, het beschemplastiekje hangt zelfs nog aan de display van de A3000 V2 en de Kawai heeft net een volledige onderhoudsbeurt gehad en een nieuwe backlight.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back