Goedkoop piramideschuim

deniax

[x][ ][ ][ ][x][ ][ ][ ]
Waar kan ik het best / goedkoopst piramideschuim online bestellen? Hij stond namelijk niet op kieskeurig :)

tnx!

meer winkels ? ;{

Ik zou zeggen musicstore en thomann... thomann heeft trouwens zeer goedkoop "eierdopjes" schuim...
Een vriend die een prof muziekstudio heeft is zijn schuim rechtstreeks gaan halen bij een bedrijf in ninove (BE) dat van dit schuim maakt.. (en het was heel goedkoop) Maar hoe dit bedrijf noemt weet ik niet..

lol redux wil €25,- verzendkosten hebben in Nederland.
Dat gaat hem dus niet worden.

Tnx voor de tips alvast :okdan:

Kun je ook bij de meeste bouwmarkten krijgen...

Nou nee ik ben opzoek naar de piramide platen / basstraps. Dus niet de standaard eierdozen bubbels :)

Als ik een koop huis zou hebben, dan zou ik er gewoon geld insteken en zeker niet voor de goedkoopste gaan.
Basstraps zijn altijd wel handig en echt veel goedkoper dan bij musicstore of thomann vind je die niet.

Persoonlijk vind ik dat grijs echt super depri eruit zien, ik weet niet of je die platen kan spuiten in een kleurtje maar,
ik zelf gaf liever een tientje extra uit voor mooie gekleurde dikke platen (10cm) dan voor die dunne grijze matjes. (3cm!?)

Basstraps bouw je zelf en dat pyramideschuim heb ik bij de bouwmarkt zien liggen. Ik ga straks voor de nieuwe studio wederom basstraps bouwen.

6 maal 120x60 Cm - 15Cm dik
4 maal 120x120 Cm - 10 Cm dik
4 maal 120x 60 cm - 5 cm dik

En natuurlijk 4 grote superchunks. Erg makkelijk om zelf te bouwen, effect is fantastisch goed. Daarnaast wordt mijn hele plafond 1 grote basstrap doordat ik nogal wat hoogte mis. Pyramide schuim gebruik ik alleen om wat hoog te dempen in mijn vocal booth. En dat heb ik gewoon bij de bouwmarkt gehaald.

Anders zou je eens kunnen kijken op akoestiekwinkel.nl (of iets in die geest)

succes!

Back