Gnaaf! CD-doos theremin

een enorm mooi initiatief en indien nog verder uitgewerkt via andere creatieve toepassingen, misschien wel een goede manier om piracy terug te dringen.

Mensen hebben het gevoel nodig dat ze er echt iets voor terugkrijgen. En met echt bedoel ik dus iets fysiek.

Uhu, maar ik vind 50 euri toch wel een beetje prijzig, zelfs voor een lo-fi theremin..

een enorm mooi initiatief en indien nog verder uitgewerkt via andere creatieve toepassingen, misschien wel een goede manier om piracy terug te dringen.

Mensen hebben het gevoel nodig dat ze er echt iets voor terugkrijgen. En met echt bedoel ik dus iets fysiek.

Dat weet ik nog zo niet... Kloot Per W heeft een album uitgebracht waarbij in elk exemplaar een uniek schilderij van hem zat. En ook dat werd lekker illegaal gedownload. Als het door je GSM moet tsjerpen op de tram, dan maakt al die fysieke poeha en legaliteit errond toch niks uit he? :stupid:stupid=(

Word er eens een keer iets unieks gedaan,word het weer afgezeken...
Prijs hoog of niet ik vind het een leuk kunstig idee..:D

Heel goed idee om het fysieke voordeel te benadrukken.. maar misschien toch beetje kansloos.. mja hoop dat het helpt voor Moldover.

Als de muziek echt goed is, en ik ben helemaal weg van een band, dan ben ik echt niet te beroerd om de CD te kopen, mits die niet meer dan 20eu kost.. da's voor mij het matje (40-45 gulden was het vroeger, en dat was al hoog)

Back