Damn, blijkbaar was ik dit forum al vergeten, al een hele tijd niet meer gekeken .
M'n vriendin is de roady en 1 van de groupies. Maar handjes thuis!
Friesland is inderdaad wel een eindje weg. Jammer. En live spelen kun je leren!
Voor mensen in de buurt van Utrecht, of bereid daarheen te reizen om te oefenen, mijn band Alerion zoekt ook een prog metal toetsenist. We hebben 4 nieuwe nummers ready to go, afgezien van de keys. Mail me als je interesse hebt, ik kan er wat van laten horen.
Ik heb wel ervaring als toetsenist.
Alleen mijn kennis van akkoorden is absoluut niks (is te leren). Ik heb via mijn broer 1 x in een band gespeeld, zij zochten een toetsenist. Duss een keer meegespeeld.
Feit: Ritmisch zat dat heel goed in de stelling (ben eigenlijk drummer) maar ik zat wat betreft akkoorden iets voorbij vals.
Ik zal wel willen maar na 1 keer zeggen jullie toch: Nee, isniks.
ik geloof dat ik jullie allebei al gesproken had :p maar momenteel kan ik alleen eventueel voor iets gaan dat dicht bij Leiden is (hoe dichter bij hoe beter), als jullie willen wil ik wel met plezier helpen met inspelen / schrijven van partijen
Ik denk dat het een probleem gaat worden. Ik wil graag in een band spelen als toetsenist (ben eigenlijk drummer, dus ritmisch is dat geen probleem) Maar ik ben te onervaren als toetsenist en ik heb geen vervoer.
Damn, da's jammer zeg, Eindhoven is idd wel ver. Da's naar Utrecht al een uur, dus als we in Maarssen zouden gaan repeteren is het alsnog een enorm eind...
Nog maar even een schopje want het wil niet vlotten. Deze week moet ik eindelijk maar eens naar het CKV gaan om advertenties op te hangen. Misschien loopt daar wel een geschikt toetsenist rond.
Jammer Paul. Groningen is inderdaad wat te ver. Utrecht, Amsterdam, Almere. Da's goed te doen.
We hebben sinds een paar weken een zanger (die perfect bij de band past) en zijn nu dus alleen nog op zoek naar een toetsenist. Uiteindelijk komt die wel, maar het duurt nou al best een poosje.
We hebben ook in de buurt wat meer advertenties opgehangen, maar ik heb nog steeds geen idee hoe ik toetsenisten/synth-users kan benaderen.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.