Gezocht: Progressive metal toetsenist

wil iemand de drummer mop horen?

en nee, ik kan niet en wil niet............en ben te oud.
:mega:

Laatst hadden we de autosleutels in de tourbus laten liggen en de deuren zaten op slot.

Het heeft zeker een uur geduurd voordat we de drummer uit de bus hadden.

tshhh-Boemmmm!

-C-

Damn, blijkbaar was ik dit forum al vergeten, al een hele tijd niet meer gekeken :P.
M'n vriendin is de roady en 1 van de groupies. Maar handjes thuis! :smeris:
Friesland is inderdaad wel een eindje weg. Jammer. En live spelen kun je leren!

Alerion

Alerion

Voor mensen in de buurt van Utrecht, of bereid daarheen te reizen om te oefenen, mijn band Alerion zoekt ook een prog metal toetsenist. We hebben 4 nieuwe nummers ready to go, afgezien van de keys. Mail me als je interesse hebt, ik kan er wat van laten horen.

Bestaand spul is online te horen:
http://www.alerion.nl
http://www.myspace.com/aleri0n

Maar eens even een schopje, want het schiet niet op. We zoeken nog steeds iemand, inmiddels al weer heel wat toffe nummers geschreven :peukie:

Ik heb wel ervaring als toetsenist.
Alleen mijn kennis van akkoorden is absoluut niks (is te leren). Ik heb via mijn broer 1 x in een band gespeeld, zij zochten een toetsenist. Duss een keer meegespeeld.
Feit: Ritmisch zat dat heel goed in de stelling (ben eigenlijk drummer) maar ik zat wat betreft akkoorden iets voorbij vals.
Ik zal wel willen maar na 1 keer zeggen jullie toch: Nee, isniks.

ik geloof dat ik jullie allebei al gesproken had :p maar momenteel kan ik alleen eventueel voor iets gaan dat dicht bij Leiden is (hoe dichter bij hoe beter), als jullie willen wil ik wel met plezier helpen met inspelen / schrijven van partijen ;)

Komt een popmuzikant bij de dokter, waarvan hij te horen krijgt dat hij nog twee weken te leven heeft.
Waarop de popmuzikant antwoord: waarvan?

Schopje maar weer dan, want het wil niet vlotten. Zitten alle toetsenisten die goede muziek (;)) willen maken onder stenen?

Ik denk dat het een probleem gaat worden. Ik wil graag in een band spelen als toetsenist (ben eigenlijk drummer, dus ritmisch is dat geen probleem) Maar ik ben te onervaren als toetsenist en ik heb geen vervoer.

Wij hadden al contact gehad en dachten inderdaad dat het niet zo goed zou werken.

Ik zou heel graag willen, maar woon, studeer, leef en speel in Eindhoven... Da's een beetje ver...

Succes verder!

Ps: kijk ff op de muzikantenbank van Feedback of van andere sites...

Damn, da's jammer zeg, Eindhoven is idd wel ver. Da's naar Utrecht al een uur, dus als we in Maarssen zouden gaan repeteren is het alsnog een enorm eind...

Q: What's the hardest part of playing keyboards in a METALrock band?
A: Telling your parents you're gay.

is dat niet gewoon de man van de PA duidelijk maken dat je synths ook een plaatsje in de mix moeten krijgen en dit vaker dan 5 sec per nummer?

:) :)

Nog maar even een schopje want het wil niet vlotten. Deze week moet ik eindelijk maar eens naar het CKV gaan om advertenties op te hangen. Misschien loopt daar wel een geschikt toetsenist rond.

Tijd voor een schop.
We hebben nu ook in de buurt wat advertenties opgehangen want via internet wil het écht niet.

Balen! Dit zou echt perfect voor mij zijn geweest, maar ik woon in Groningen en daarmee toch echt te ver.. Maar succes met de zoektocht!

Jammer Paul. Groningen is inderdaad wat te ver. Utrecht, Amsterdam, Almere. Da's goed te doen.
We hebben sinds een paar weken een zanger (die perfect bij de band past) en zijn nu dus alleen nog op zoek naar een toetsenist. Uiteindelijk komt die wel, maar het duurt nou al best een poosje.
We hebben ook in de buurt wat meer advertenties opgehangen, maar ik heb nog steeds geen idee hoe ik toetsenisten/synth-users kan benaderen.

Back