Beste mensen,
bij deze wil ik graag een beroep op jullie 'wijsheid' en muziek kennis doen.
Zelf speel ik in een band (allround) en we hebben het idee om bij de start van onze optredens een intro af te laten spelen (1 tot 2 minuten) waarbij veel rook en lichteffecten zitten.
Weten jullie zo 1,2,3 iets wat goed past? Muziekale voorkeur is niet echt van belang dus we kunnen alle kanten op (dus bijvoorbeeld trance achtig intro, of juist heel klassiek). Zelf zat ik te denken aan:
- Alan parsons project - eye in the sky
- Carl Orff - Oh fortuna
- Craig Armstrong - Oh Verona
Iets trance achtigs:
- Scooter o.i.d.
- Kennen jullie die intro's van de Sensation cd's? Zware voice-over en veel synths....
- Of iets met een hele lage bass en daar iets overheen ofzo.
Hebben jullie meer opties? Ik weet zeker dat er meer is, vooral in de klassieke sferen maar ja, je moet maar net de titels weten.....
Bedankt voor jullie hulp alvast!
Gunny
bij deze wil ik graag een beroep op jullie 'wijsheid' en muziek kennis doen.
Zelf speel ik in een band (allround) en we hebben het idee om bij de start van onze optredens een intro af te laten spelen (1 tot 2 minuten) waarbij veel rook en lichteffecten zitten.
Weten jullie zo 1,2,3 iets wat goed past? Muziekale voorkeur is niet echt van belang dus we kunnen alle kanten op (dus bijvoorbeeld trance achtig intro, of juist heel klassiek). Zelf zat ik te denken aan:
- Alan parsons project - eye in the sky
- Carl Orff - Oh fortuna
- Craig Armstrong - Oh Verona
Iets trance achtigs:
- Scooter o.i.d.
- Kennen jullie die intro's van de Sensation cd's? Zware voice-over en veel synths....
- Of iets met een hele lage bass en daar iets overheen ofzo.
Hebben jullie meer opties? Ik weet zeker dat er meer is, vooral in de klassieke sferen maar ja, je moet maar net de titels weten.....
Bedankt voor jullie hulp alvast!
Gunny

vind ik ook een heel vette schijf
en die kan je wel vinden in het Kruidvat ofzo