• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emagic EMI 2|6 usb audio interface

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vexed

Nieuwkomer
Ik zou graag mijn microkorg ruilen tegen een waldorf blofeld desktop. Kan ook in de verkoop maar het liefst ruil ik deze. De korg is in nieuw staat en heeft nog een kleine 5 maanden garantie doos, handleiding en garantie bon krijg je erbij. Het bied mij toch helaas niet helemaal wat ik wil dus vandaar de ruil actie. Bij eventuele verkoop zou ik er graag 275 euro voor hebben.

Ook heb ik nog een Emagic EMI 2|6 usb audio interface in de aanbieding. De kaart is voornamelijk geschikt voor macs maar draait ook op XP helaas niet op vista. De kaart heeft 2 spdif ingangen en 6 uitgangen en is zeer geschikt voor laptops. Deze mag weg voor 45 euro.

De korg is zo goed als geruild. Zou een mod aub de titel kunnen aanpassen naar Emagic EMI 2|6 usb audio interface. B.v.d

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back