casio vl-tone

DeLoN

*Geluidsjager*
ben vandaag een rommelmarkt afgestrompeld en op verroeste batterijdinges en wat defectjes aan t beeldscherm heb ik voor een knaak een casio vl-tone gekocht...

http://www.geocities.com/metalshop/maximumcheesecore.html

ik weet nog uit mijn jeugd dat ik er mee heb zite spelen, maar kende de adsr functie nog niet,
iemand die m ook thuis heeft ligge?

Woei! Zo'n ding heb ik vroeger ook nog es gehad...ook een grote zwarte van Casio, maar dat type weet ik niet meer (weet nog wel van die akelig groene knopjes erop, hehe)

Ja psies, die jah..hehehe :D

O jee, dat ding......
Daar heb ik in vroeger tijden ook nog wel es op zitten fiepen. Er zat zo'n vage seq-achtige
functie op. Opnemen en dan door die 2 blauwe knopjes om beurten in te drukken de
zaak weer afspelen.
Hevig k*t-geluid trouwens......

Snijdt door elke mix heen.

Meer is minder. :)

heb er al zo'n 20 jaar een liggen. Ben bezig met samplen van z'n "ritmebox" :D

groet

Tom

Origineel geplaatst door Stefan
ja, ik heb er ook eentje liggen :)

voor hoeveel zou je hem kwijt willen ;) Ik zit nu zo eens te lezen en tis echt een kool ding. Ook leuk tijdens wiskunde examens :D. Reken functie gebruiken en als je klaarbent koptelefoon in pluggen en spelen maar ;) Damn toch een leuk ding en voor weinig geld toch ook weer...

Origineel geplaatst door Slipperman
voor hoeveel zou je hem kwijt willen ;) Ik zit nu zo eens te lezen en tis echt een kool ding. Ook leuk tijdens wiskunde examens :D. Reken functie gebruiken en als je klaarbent koptelefoon in pluggen en spelen maar ;) Damn toch een leuk ding en voor weinig geld toch ook weer...

nee, die doe ik nog niet weg hoor :)

te leuk speeltje

Back