Do you want me

Waar is de titel/zang op geïnspireerd?8D

Ik vind alleen dat hoge arpeggio dingetje niet zo. Verder wel een lekkere track.

Zometeen komt op Net5 'I love 88'. Ik geloof dat er ook een stukje smileys en acid/summer of love in zat.

lekker nummer idd
leuke combi, 707 beats met 808 hihats
die 303 die er op een gegeven moment inkomt had weer niet gehoeven van mij
maar alles is wel goed op z'n plaats
wordt tijd dat je eens een keer doorbreekt met deze stijl
al eens zoiets opgestuurd naar viewlex, bunker of supertracks records?

Bedankt bounce, doorbreken met deze style denk het niiet. Het is niet echt iets nieuws weet je wel :).
Al hoewel, een tijdje geleden waren de 80's weer helemaal hip, maar toen ging het niet om de house uit die tijd.
Wie weet komt dat ook nog een keer terug.

Als ik zo die electro tracks van tegenwoordig beluister van bijv. Bunker records en zo, dan kom je hier toch echt wel mee in de buurt, dus ik zou het toch 's proberen. Tenminste als je er iets mee wilt doen. Voor die stijl klinkt dit best goed! Al hoe wel ik niet zo van deze muziek houd. Lekker vocaltje! Hoe maak je die zo lekker laag? Met time stretching? of heb je daar andere manieren voor?

edit: Goh ik zie dat je al een release hebt op bunker records.... Beschouw die tekst hierboven maar als niet geschreven:confused: :stupid

ja dat is gewoon m'n eigen stem, gebruik ik ook om vrouwen mee te versieren, zo van hee baby. Dan vallen ze gelijk
voor m'n zwarte zwoele stem :D

ok, ok, het is een zoom effect box en ik heb geen vriendin :(
Op die zoombox zit een picth shift functie. Nauw die zet ik dus flink laag en dan praat ik tijdens het maken van het nummer af en toe even door de microfoon.

Origineel geplaatst door forcesupreme
Lekker vocaltje! Hoe maak je die zo lekker laag? Met time stretching? of heb je daar andere manieren voor?

edit: Goh ik zie dat je al een release hebt op bunker records.... Beschouw die tekst hierboven maar als niet geschreven:confused: :stupid

fijn muziekje !

inderdaad heel erg retro chicago acid house !
leuk leuk leuk !

Doet me denken aan Adonis en Pierre inderdaad !

equate

p.s. vond alleen de 303 iets te hard qua volume

Back