• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK/TR] Korg ES-1 (incl. smartmedia kaartje)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Daan vh

Stamgast
Ik verkoop mijn Korg ES-1 omdat ik voornamelijk werk met mijn laptop tegenwoordig, hij is een beetje overbodig geworden!

Er is wel één probleem met de ES-1 (dat waarschijnlijk makkelijk te maken is, maar ik weet niet hoe): Soms verliest de ES-1 het contact met de adapter en dan valt het bakje uit. Als iemand weet hoe ik dit kan maken, mag hij me zeker PM'en.
Voor de rest werkt hij perfect.

Het toestel is nog in goede conditie, hier en daar wel wat lak af.

Inclusief:
- Originele adapter
- Smartmedia kaartje 8mb
- Originele handleiding
- Originele doos
- De electribe is al volgeladen met samples, o.a. van de tr-606, 909 en 808.

Richtprijs: €190

Ik wil eventueel ook ruilen. Ik heb interesse in een quasimidi sirius, nord lead/rack 2, sh-101, virus b. (Natuurlijk betaal ik dan bij) Je mag ook altijd iets voorstellen!

Af te halen in Alken, Belgisch Limburg (In de buurt van Hasselt/Maastricht)
Ik verzend hem ook eventueel, maar dan wel op het risico van de koper.

Foto's.

Attachments

• 100_0257.jpg
    100_0257.jpg
    123,9 KB · Bekeken: 132
  • 100_0254.jpg
    100_0254.jpg
    132,4 KB · Bekeken: 127
Er was een deal gemaakt, maar nu laat de persoon niks meer van zich horen.
Dus hij is terug beschikbaar!

Prijsverlaging: 180

Ik heb het probleem, met dank aan 2 mede-synthleden, ontdekt!
Blijkbaar is het contact gedeelte op de printplaat gebroken, dit valt gelukkig makkelijk te solderen. ( "Dan moet je hem ff open maken en het breuklijntje opsporen en solderen.)"
Ik durf dit niet zelf te doen aangezien ik geen ervaring heb met solderen...

Niemand interesse in deze leuke bak?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back