Ik zoek twee Akai S6000 samplers

Status
Please reply by conversation.

Gitou

Nieuwkomer
Eerste postje hier...

Momenteel bezit ik reeds 2 akai S6000 samplers... Bedoeling is om er nog minstens 2 bij te kopen. Ik ben bereid om het volgende te betalen voor een configuratie

AKAI S6000, 256 MB, 128 voices, 16 outputs, effectboard = 300 euro's

AKAI S6000, 256 MB, 128 voices, 16 outputs, effectboard + USB = 400 euro's

Ik kan persoonlijk komen ophalen in Belgie. Vanuit Nederland liefst per verzekerde post.

Gelieve me te contacteren op geert.heyrman@gmail.com

Heb al een bericht gehad... dat gaat sneller dan verwacht.:biertje: Ben het vergeten te melden maar heb geen interesse in de adat optie. Bij mij gaan ze lekker door de tafel. Wat betreft sample libraries kunnen we altijd wel iets bespreken 8)

Wel ik draai logic 8 op een Mac G5 dual 1.8 GHz, 4 Giga ram,.... een tijdje geleden was ik heel die zooi met het freezen van softsynths meer dan kots beu.... en kocht ik mijn eerste S6000... had ik weer meer ruimte voor zware plugins op mijn audiotracks...., maar ja die luxe heeft zijn grenzen (word je natuurlijk weer verzot op plugins...) .... dus kwam daar S6000 nummer twee... (volledig voor drums en wat basguitaar.... eventjes submixen via de studer 904) (ben zelf guitarist dus dat speel ik liever zelf in)... nu ben ik meer en meer symphonische arrangementen aan het werken..... dus sampler 3 is in aantocht (volgend weekend)... de libraries die ik gebruik zijn ook redelijk ram-zuchtig... enfin soit zo gaat het verder.... Geluidskwaliteit vind ik op zich super voor 16 bit te wezen...

polyphonie is natuurlijk een tweede deel van het verhaal... en tegelijkertijd zit ik ook al even te spelen met de gedachte om mijn drumstel te samplen... zowel close mike als ambience.... dus elke mono intrument.... heeft dan nog eens een stereo ambiance output nodig.... dus een simpeldrumstel (1 kick 1 snare, 3 toms Hihat, crash en ride worden al gemakkelijk.... 6 mono kanalen en 6 stereo kanalen.... met 16 uit kom ik er dus ook niet voor dat experiment....

en dan zijn er nog de lichtjes

wat zeg ik ... 1 drumstel worden al snel 8 mono's en 8 stereo's.... dat zijn 24 uitputs... das weer 1,5 S6000 kwijt....

Tja je koopt voor een prikkie tegenwoordig een hoop outputs met een kwaliteit waar de gemiddelde home studio van kan dromen in de vorm van een sampler. En gegarandeerd compatible met de volgende update van windows.

Status
Please reply by conversation.
Back