The Finger

Check die Tim Exile blog en filmpjes!! Wederom een leuke nieuwe Reaktor tool dit, ben nog steeds volop aan het experimenteren met Spark. vette shit :okdan:

Alleen jammer dat ze de prijzen voor de packs aan het opdrijven zijn; 5 tientjes is een beetje meer een no brainer..... bij 7 tientjes heb ik dat toch iets minder snel :)

Waar is die goeie ouwe tijd gebleven waar je deze effecten en dit soort edits nog zelf deed/maakte handmatig met knip plak tune effect-werk enz...enz...gaan we zo weer een periode tegemoed waarin alle platen hetzelfde gaan klinken omdat iedereen dit nu kan en doet, en lekker de presets in gaat duiken.
Allemaal Logic synths erbij, sample-cd's en vocal snippets van een of andere download site en knallen maar

Hmmm...zal wel oud worden dat ik dit toch altijd jammer vind, of minder leuk spannend...nee gewoon jammer

GEWELDIG. Soort kaoss pad maar dan als VST. De kaoss pad vond ik leuk, lekker makkelijk freaken met FX etc.. maar dat was niet echt in een studio te verwerken kwa sequencing. Dit daarintegen..

Back