Polivoks Gezocht

Status
Please reply by conversation.

Iceman344

Stamgast
Dit zal jullie bekend in de oren klinken , ik zoek een polivoks in belgie die tekoop staat , lieftst dicht bij sint-niklaas of antwerpen

Met alle respect Iceman, maar voor een synth van die prijs kan je toch wel een treinkaartje kopen? Voor 13€ rij je heel het land door. Ik bedoel maar, waarom beperken tot zo'n klein gebied?

Ik had vroeger geen eigen vervoer, dus goedkope apparaatjes zocht ik vlakbij. Maar voor spullen van een paar honderd euro heb ik soms hele rondreizen met de trein gemaakt. En zeker wanneer het om iets zeldzaams als een Polivoks gaat, lijkt ons regiootje me een beetje klein... (ik woon halverwege tussen St Niklaas en Antwerpen :)). Dus als je kans wil maken op een Polivoks (ik zou hem zelf ook ooit willen proberen, maar ik ben bang ivm wisselstukken...) zou ik een treinkaartje in rekening brengen.

Met alle respect Iceman, maar voor een synth van die prijs kan je toch wel een treinkaartje kopen? Voor 13€ rij je heel het land door. Ik bedoel maar, waarom beperken tot zo'n klein gebied?

Ik had vroeger geen eigen vervoer, dus goedkope apparaatjes zocht ik vlakbij. Maar voor spullen van een paar honderd euro heb ik soms hele rondreizen met de trein gemaakt. En zeker wanneer het om iets zeldzaams als een Polivoks gaat, lijkt ons regiootje me een beetje klein... (ik woon halverwege tussen St Niklaas en Antwerpen :)). Dus als je kans wil maken op een Polivoks (ik zou hem zelf ook ooit willen proberen, maar ik ben bang ivm wisselstukken...) zou ik een treinkaartje in rekening brengen.

Daar heb je wel gelijk in , dus daarbij pas ik mijn vraag aan dat hij ook buiten Oost-Vlaanderen mag , wel nog steeds binnen België natuurlijk , ik heb geen zin in ebay en dingen uit andere lande te laten komen en dan te horen dat ik 100 euro en meer moet betaalen aan verzendingskosten

gewoon voor de belangstelling:
wat zou je betalen om een pakket van nederland naar belgie , dan wel omgekeerd, te versturen ?
( binnen nederland ligt dat vaker rond de 10 euro )

de website van tnt post respectievelijk "de post" is uw vriend. Daar kan je voor elke combinatie van landen en elke grootte van pakketje zien wat het kost.

Maar een polivoks zou ik nooit aan de post toevertrouwen. Een baksteen ook niet. :)

Alle synths die ik naar België stuur komen goed aan, en dat meestal voor een 25,- a 35,-

Succes in ieder geval! Lekkere rauwe bak die polivoks :)

Ik wacht wel tot harvestman die polivoks vco's gaat bouwen en dan bestel ik er daar 3 van en 2 harvestman polivoks VCF's, ringmodulatie en 2 leuke LFO modules+VCA's en een leuke ADSR sectie. Dan heb je een polivoks+.

Status
Please reply by conversation.
Back