Een dronken SH-101

Ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs zal worden.

Een paar honderd meer voor de kleur?

Nee, DAN ben je een slimme koper.. :stupid :Z

Een paar honderd meer voor de kleur?

Nee, DAN ben je een slimme koper.. :stupid :Z
Idd ik wilde het al zeggen hehe, voor die prijs die gevraagd word heb je tegenwoordig een veel betere, nieuwere en mooiere synth joh.

Idd ik wilde het al zeggen hehe, voor die prijs die gevraagd word heb je tegenwoordig een veel betere, nieuwere en mooiere synth joh.
Ja maar dat is met alle old-timers... het is maar net wat je beter, nieuwer en mooier vindt.

Belachelijk, en het apparaat klinkt nog beroerd ook. (6)

idd. Lijkt me een gaaf bakkie, en een paar tientjes extra voor de kleur zie ik mezelf ook nog wel doen :D , maar een paar honderd?!

Wat een onzin, naar mijn mening blaast de 101 met z'n basjes al jouw synthjes van tafel als ik dat zo lees in je onderschrift. Maar dat blijven meningen natuurlijk.

Ja hehe, da's allemaal digitale zooi. Maar volgens mij is zo'n 101 het meest geschikt voor brute/zieke/industriële/noise geluiden. En niet voor 'mooie' lieve en softe prut geluidjes.

Ik heb er 5minuten aan zitten plukken, dus ook niet echt geprobeert 'nette' geluiden eruit te krijgen. Wel zieke friek geluiden, dus zou ook bij mijn muziek geen slecht figuur slaan. Was bij iemand op visite die net voor ik weg ging vertelde dat hij zo'n ding had staan. De eigenaar was iig wel verbaasd over de geluiden die ik ermee maakte(wat doe je nu???). Vieze bassen en hard geschreeuw en gegil.

pffff 1600 dollar voor een rode sh-101, zo vet is ie ookal weer niet, en grijs is ie mooier...

400 is een mooi prijsje....voor een cool soundje

Back