ellisvertellis
Ingeburgerd
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum
want ik heb nog maar net een orgel. Ik kocht het ding omdat ik het mooi vind, maar kan helemaal geen klavier bespelen. Wel speel ik gitaar.
Het philicorda-orgeltje verkeerd in vrij goeie staat, t'is te zeggen de veergalm werkt niet en elke Fa#-toets (of hoe schrijven jullie dit) speelt hetzelfde hoge octaaf op heel zacht volume, maar voorts werken alle andere toetsen en de draaiknoppen kraken ook helemaal niet.
Graag gaf ik het toch eens een goed onderhoud, want wie weet, leer ik er binnenkort nog op spelen. Weet iemand een technicus zitten in de buurt van Antwerpen? Of op zn minst in Vlaanderen?
Alvast bedankt!!
Groetjes!
Ik ben nieuw op dit forum
want ik heb nog maar net een orgel. Ik kocht het ding omdat ik het mooi vind, maar kan helemaal geen klavier bespelen. Wel speel ik gitaar.Het philicorda-orgeltje verkeerd in vrij goeie staat, t'is te zeggen de veergalm werkt niet en elke Fa#-toets (of hoe schrijven jullie dit) speelt hetzelfde hoge octaaf op heel zacht volume, maar voorts werken alle andere toetsen en de draaiknoppen kraken ook helemaal niet.
Graag gaf ik het toch eens een goed onderhoud, want wie weet, leer ik er binnenkort nog op spelen. Weet iemand een technicus zitten in de buurt van Antwerpen? Of op zn minst in Vlaanderen?
Alvast bedankt!!
Groetjes!